جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۰۰۴
پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: فولادگر گفت: این کمیسیون با بررسی‌های متعدد، ​ ۷ مشکل عمده درمسیر رونق تولید کشور را شناسایی کرده که به زودی گزارش آن در صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد

به گزارش فکرشهر، حمید رضا فولادگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما افزود: در دو ماه گذشته این کمیسیون تحت عنوان آسیب‌شناسی و رفع موانع برای توسعه تولید کشور جلسات متعددی را برگزار کرده که نتیجه این جلسات، شناسایی ۷ مسئله مهم بر سر راه رونق تولید بوده است.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اصل ۴۴ قانون اساسی که در حاشیه نشست مشترک اعضاء کمیسیون ویژه حمایت از تولید با رئیس و معاونان رسانه ملی سخن می‌گفت: افزود: حوزه تأمین مالی، حوزه پولی و بانکی، نظام مالیاتی، نظام بیمه، نظام تجاری، نظام ارزی، کسب و کار و فناوری اطلاعات جزو این موارد محسوب می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از مباحث بسیار مهم در بحث رونق تولید، حمایت از صنایع مادر است گفت: خوشبختانه در آسیب‌شناسی‌های صورت گرفته در کمیسیون حمایت از تولید راهکار‌های حل مشکلات و آسیب‌ها در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دیده شده است.

وی ادامه داد: یکی از موارد بسیار مهم برای رونق تولید موضوع تنقیح قوانین حوزه‌هایی مانند صنعت، معدن، کشاورزی و میراث فرهنگی است که این موضوع در یک ماه آینده محقق خواهد شد.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اصل ۴۴ قانون اساسی بابیان اینکه گزارش این کمیسیون در رابطه با چالش‌ها و آسیب‌های پیش روی تولید کشور بزودی در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد افزود: علاوه بر بیان آسیب ها، راهکار‌های برون رفت از این مشکلات نیز تهیه شده که به مجلس ارائه خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر