جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۰۲۶
جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از طرح‌های شهرستان جم گفت: با وجود محدودیت منابع مالی پروژه‌ها فعال هستند ولی روند اجرایی بخشی از پروژه‌های عمرانی شهرستان جم رضایت بخش نیست.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سکینه الماسی شامگاه پنجشنبه در بررسی روند اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان جم با بیان اینکه این شهرستان از وضعیت نامطلوب تامین آب روبه‌رو است اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم مردم و مسئولان شهرستان جم تامین آب آشامیدنی است که باید روند اجرایی طرح‌های آبرسانی تسریع شود.

نماینده مردم، جم، عسلویه، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تسریع اجرای طرح آب شیرین‌کن سیراف به جم افزود: هدف از اجرای این پروژه تامین آب شهرها و روستاهای شهرستان جم است که روند اجرای آن طولانی شده است.

الماسی با بیان اینکه آب شیرین‌کن سیراف به جم با همکاری وزارت نیرو و نفت اجرا می‌شود تاکید کرد: لازم است اعتبار مورد نیاز این پروژه از سوی وزارت نفت و نیرو تامین شود تا بتوان بخشی از  آن امسال وارد مدار شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با تشریح بازدید روند اجرای طرح‌های شهرستان جم تصریح کرد: با وجود محدودیت منابع مالی پروژه‌ها فعال هستند ولی روند اجرایی بخشی از پروژه‌های عمرانی شهرستان جم رضایت‌بخش نیست.

وی بیان کرد: امید می‌رود با استفاده از توان بیشتر پروژه‌های شهرستان جم امسال تکمیل و بخشی در هفته دولت و بخشی هم در دهه فجر امسال افتتاح شود.

نماینده مردم، جم، عسلویه، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تحقق مطالبات مردم در تامین آب آشامیدنی افزود: با تکمیل پروژه آب شیرین‌کن سیراف یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان جم محقق می‌شود.

الماسی با قدردانی از توجه استاندار و مسئولان استان بوشهر در تسریع اجرای پروژه‌های شهرستان جم گفت: امید می‌رود در راستای تحقق خواسته‌های مردم مشکلات شهرستان جم برطرف شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر