پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۰۷۳
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه ۸۰ درصد بازیکنان این تیم مشخص شدند گفت: با اضافه شدن دو بازیکن خارجی به تیم شاهین شهرداری بوشهر وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات باشگاه‌های لیگ‌برتربه طور کامل مشخص می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالله ویسی با بیان اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر برای حضور در مسابقات باشگاه‌های لیگ برتر آماده می‌شود اظهار داشت: برای آمادگی تیم، بازی‌های دوستانه‌ای تدارک دیده شده که در این بازی‌ها وضعیت تیم ارزیابی می‌شود.

وی، با اشاره به جذب 24 بازیکن در تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: 80 درصد بازیکنان تیم مشخص شده و با اضافه شدن دو بازیکن خارجی ایفمارک این تیم کاملا بسته و آماده حضور در رقابت‌ها می‌شود.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه تورنمنت چهار جانبه در شیراز به تیم کمک می‌کند تا بتوانیم آماده بازی‌ها شویم افزود: هر چند هیچ تیمی اوائل مسابقات 100 درصد نیست ولی از نظر روحی روانی، آمادگی جسمانی و بازی‌های تدارکاتی راضی هستیم.

ویسی به هدف گذاری شاهین شهرداری بوشهر در مسابقات باشگاه‌های لیگ برتر پرداخت و بیان کرد: مطئمنا تیم‌هایی که جدیدا وارد مسابقات لیگ برتر می‌شوند برای ماندن مبارزه می‌کنند.

وی با تاکید بر تلاش برای ماندگاری در لیگ برتر خاطر نشان کرد: امسال  ماندگاری در لیگ برتر تلاش می‌شود تا آب بندی و با تجربه شویم  و آنگاه برای سال‌های آینده برای دستیابی به قهرمانی  و کسب سهیمه آسیا اندیشیده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر