پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۰۷۸
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

فکرشهر:  همه دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی، خیرین و بویژه شرکت‌های نفت و گاز مستقر در حوزه شهرستان دیلم از تیم‌های ورزشی این شهرستان حمایت کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دیلم در آیین تجلیل از مقام‌آوران مسابقات قهرمانی بسکتبال زیر ۱۶ سال استان بوشهر به میزبانی این شهرستان گفت: شرکت‌های نفت و گاز مستقر در حوزه این شهرستان بنا به رسالت خود باید در راستای مشارکت‌های اجتماعی بویژه حمایت از تیم ها، ورزشکاران و هیات های ورزشی گام‌های تاثیر گذار بردارند.

محمد باقر گله گیر افزود: هیات های ورزشی این شهرستان به خوبی توانسته اند خود را در بین تیم‌های ورزشی استان بوشهر معرفی و دارای جایگاه شوند و بازیکنان مستعدی در رده های مختلف و رشته های ورزشی به کشور تحویل دهند و باید بخوبی حمایت و پشتیبانی شوند.

وی یکی از مؤلفه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را توجه و اهمیت به امر ورزش دانست و تاکید کرد: امیدواریم در نشست هم اندیشی با مسئولین هیأت‌ها، نخبگان، پیشکسوتان، دلسوزان و دغدغه مندان حوزه ورزش شهرستان در جهت هدف گزاری صحیح با برنامه تأثیر گذار در این حوزه گام اساسی برداریم.

گله گیر با بیان اینکه دولت تدبیر وامید نگاه خاصی به این شهرستان ازجمله ورزش داشته است، گفت: اجرای چمن‌های مصنوعی روستا، احداث و تجهیز سالن های ورزشی، حمایت‌های مالی از تیم های ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی در روستاها با محوریت نشاط اجتماعی و نیز توسعه سرانه ورزشی در ایجاد امید و نشاط اجتماعی جامعه بویژه نسل جوان از عمده خدمات دولت در این منطقه است.

وی افتخار آفرینی‌های اخیر ورزشکاران و هیات های ورزشی دیلم را مایه امید و خرسندی دانست و اظهار داشت: خبر موفقیت جوانان دیلمی بویژه در رشته‌های ورزشی موجی از خوشحالی در بین مردم و جوانان ایجاد می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: همه ما به مسائل و مشکلات حوزه ورزش واقف هستیم و از مسئولان و دست اندرکاران ورزشی که بدون هیچ چشمداشت، حقوق و مزایایی و فقط درجهت رضای خدا و پیشگیری ناهنجاری و داشتن جامعه‌ای سالم، تندرست و بانشاط فکر می‌کنند تقدیر می شود و ما مسئولان نیز در جهت رفع مسائل و مشکلات آنها اقدام خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: با رایزنی های نماینده حوزه انتخابیه اعتبار پروژه استخر دیلم اختصاص یافته است.

در رقابت های قهرمانی بسکتبال زیر ۱۶ سال استان بوشهر که به میزبانی باشگاه پارس شمالی دیلم به مدت سه روز در سالن شهید ناطق زاده این شهرستان برگزار شد، تیم ساحل نشینان بوشهر قهرمان و نیروگاه اتمی و پارس شمالی دیلم به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیم‌های هیأت گناوه، پرواز بوشهر و آرنا برازجان نیز در این مسابقات شرکت داشتند.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر