جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۱۰۸
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۶

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ باند کلان مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ حیدر سوسنی ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: در راستای مبارزه با مواد مخدر در حوزه‌های خشکی و دریایی استان بوشهر تلاش‌هایخ وبی صورت گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۲۱ هزار و ۶۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد که ۱۵ تن آن در حوزه دریا و سواحل بوده است

وی افزود: طی با بیان اینکه طی چهار ماه نخست امسال نیز شش هزار و تن و ۳۳۱ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است، خاطرنشان کرد: از این مواد کشف شده ۱.۸ تن مواد مخدر در سواحل و آب‌های استان بوشهر کشف شده است.

سوسنی با اشاره به کشف بیش از ۴۶ میلیون عدد قرص روان‌گردان از قاچاقچیان بیان کرد: بیش از یک تن مواد مخدر با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس، هرمزگان، لرستان و بوشهر کشف شده است.

وی از کشف مواد شیمیایی پیش‌ساز تولید مواد مخدر صنعتی در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: طی چهار ماه نخست امسال افزون بر ۱۵ هزار و ۳۱۰ لیتر مواد شیمیایی پیش ساز تولید موادمخدر صنعتی در استان کشف شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر