چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۱۱۹
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: نخستین کاروان حاجیان بوشهر، دیلم و کنگان ساعت ۵:۴۰ بامداد دوشنبه در قالب یک پرواز از فردوگاه بین المللی این استان عازم سرزمین وحی شدند.

به گزارش فکرشهر، جانشین مدیریت حج و زیارت استان بوشهر گفت: امسال ۸۱۱ زائر بوشهری در قالب هفت کاروان و چهار پرواز از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) از فرودگاه بین المللی بوشهر به فرودگاه جده اعزام می شوند.

حسین ویسه روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دومین کاروان که شامل زائران شهرستان‌های دشتی، تنگستان و دشتستان است ساعت ۶:۳۰ صبح روز یکم مرداد ماه، کاروان سوم که زائران شهرستان‌های دیر، کنگان و جم را در بردارد ساعت ۱۲:۳۵ ظهر همان روز اعزام می شوند.

وی بیان کرد: چهارمین کاروان حاجیان بوشهری مربوط به اهل تسنن نخل تقی، عسلویه و هرمزگان است که ساعت ۲۳:۳۰ اول مرداد ماه به جده پرواز می کنند.

ویسه گفت: حاجیان بوشهری امسال مدینه بعد هستند و تاریخ برگشت آنها یکم شهریورماه اعلام شده اما ساعت پرواز آنان اعلام می شود.

جانشین مدیریت حج و زیارت استان بوشهر گفت: کوچکترین سن حاجیان مرد بوشهر ۲۵ و بزرگترین ۸۰ سال و در بخش بانوان نیز کوچکترین زایر ۱۸ و بزرگترین ۸۵ سال سن دارند.

وی اضافه کرد: ۵۵ درصد زائران خانه خدا از استان بوشهر مردان و ۴۵ درصد را بانوان تشکیل می دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر