جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۱۳۶
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۶

فکرشهر: استاندار بوشهر خواستار تجهیز دستگاه‌های مبارزه کننده با قاچاقچیان مواد مخدر شد و گفت: استان بوشهر در عرصه مبارزه با مواد مخدر دارای جایگاه خوبی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: تاکنون تلاش‌های بسیار زیادی در راستای مقابله با مواد مخدر صورت گرفته است و شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های همگانی و شبانه‌روی در راستای کشف مواد مخدر در سطح استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۱ تن انواع مخدر در سطح استان بوشهر کشف شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مسیر قاچاقچیان مواد مخدر از سمت محورهای زمینی به دریا سوق یافته است، ادامه داد: طی سال گذشته و امسال بیشترین میزان کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر مربوط به دریا و ساحل بوده است.

وی با تقدیر از نیروهای انتظامی، دریابانی، اطلاعات، سپاه، نیروی دریایی سپاه و دیگر دستگاه‌های مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: نیروهای مبارزه کننده با قاچاقچیان به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

گراوند با اشاره به جایگاه خوب استان بوشهر در عرصه مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای مبارزه کننده با قاچاقچیان، استان بوشهر برای سوداگران مرگ ناامن شده است.

وی خواستار تجهیز استان بوشهر به امکانات نوین و پیشرفته در راستای تشدید مقابله با سوداگران مرگ در مناطق خشکی و دریایی شد و گفت: راهکارهای علمی و برنامه‌های فرهنگی برای افزایش آگاهی خانواده‌ها و جوانان انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر