يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در مراسم قرعه کشی سی‌ودومین دوره بازی‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور؛
فکرشهر: مراسم قرعه کشی سی‌ودومین دوره بازی‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه برگزار شد و تیم های شرکت کننده در این رقابت، حریفان خود را شناختند...
کد خبر: ۵۸۱۸۵
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

فکرشهر: مراسم قرعه کشی سی‌ودومین دوره بازی‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه برگزار شد و تیم های شرکت کننده در این رقابت، حریفان خود را شناختند.

به گزارش فکرشهر، مسوول کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در این مراسم گفت: فعلا تعداد تیم‌ها ١١ است و یک گروه پنج تیمی و یک گروه شش تیمی خواهد بود. اگر هر دو‌گروه شش تیمی بود در نهایت دو تیم سقوط خواهند کرد و در غیر اینصورت تیم پنجم با تیم ششم بازی خواهد کرد و یک تیم سقوط می کند.

مراد کرمی در مورد برنامه زمان بندی بازی های لیگ گفت: از ٢۴ مرداد مسابقات استارت می خورد و تا ٢١ شهریور ادامه خواهد داشت. حدود ۵ هفته در این مدت برگزار می شود. پس از آن اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد و تا ۶ آبان ماه رقابت های لیگ به دلیل مسابقات تیم ملی تعطیل خواهد بود. پس از آن تا ١۵ آبان فرصت است تا یک یا دو هفته لیگ انجام شود و ١۶ آبان نماینده های ایران به جام باشگاه های آسیا می روند. ٣٠ آبان نماینده های ایران از جام باشگاه های آسیا بازخواهند گشت. در آذر ماه هم یک اردوی تیم ملی خواهیم داشت و تا آخر اسفند زمان داریم مسابقات لیگ را برگزار کنیم. اگر مسابقات در دو گروه برگزار شود زمان کم نمی آوریم و بازیکنان هم خسته نمی شوند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه باید فواصل شهرها را هم درنظر گرفت. با توجه به گرانی بلیت هواپیما اغلب مسافرت ها با اتوبوس انجام می شود و فشار روی بازیکنان بیشتر خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، این رقابت ها در دو گروه انجام می شود و از هر گروه چهار تیم به مراحل بعدی می روند و قرار است بازی ها تا پایان سال به اتمام برسد.

به گزارش فکرشهر، در این دوره از رقابت ها، تیم‌های ستارگان دشتستان، صنعت مس کرمان، سپاهان، نفت و گاز گچساران، فراز بام خائیز دهدشت، زاگرس اسلام آباد، نیروی زمینی کازرون، ذوب آهن، زغال سنگ طبس، سربداران سبزوار و آلومینیوم اراک حضور دارند که گروه بندی آن ها به شرح زیر است:

گروه A: ستارگان دشتستان، زاگرس اسلام آباد غرب، نیروی زمینی کازرون، ذوب‌آهن، سربداران سبزوار، زغال سنگ طبس

گروه B: سپاهان، فراز بام خائیز دهدشت، صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، آلومینیوم اراک

برنامه هفته اول به شرح زیر است که تاریخ دقیق برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد:

گروه A: 
نیروی زمینی کازرون – سربداران سبزوار
زغال سنگ طبس – زاگرس اسلام آباد غرب
ذوب آهن – ستارگان دشتستان

گروه B: 
سپاهان – آلومینیوم اراک
فرازبام خائیز دهدشت – نفت و گاز گچساران
مس کرمان‌ در هفته اول استراحت خواهد کرد.

به گزارش فکرشهر، تیم هندبال ستارگان دشتستان، اولین تیم هندبال استان بوشهر است که موفق به راهیابی به لیگ برتر کشور شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر