شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۲۰۷
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۷

فکرشهر: دختر بچه هشت ساله‌ای که به دنبال تشنج و غرق‌شدگی در دریا دچار ایست قلبی و تنفسی شده بود، با تلاش تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ شهر بوشهر پس از انجام عملیات احیا، به زندگی دوباره بازگشت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: در تماسی با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان بوشهر اعلام شد کودک هشت ساله‌ای به دنبال تشنج و غرق‌شدگی در دریا دچار کاهش هوشیاری شده است، بلافاصله آمبولانس از پایگاه فاطمه زهرا (س) به پارک سیادت اعزام و بر بالین این کودک حاضر شد.
عبدالرحیم دادجو روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵، پس از حضور بر بالین بیمار و کنترل علائم حیاتی وی، به سرعت عملیات احیای قلبی ریوی را روی او انجام دادند و پس از حدود ۱۰ دقیقه تلاش، موفق شدند علائم حیاتی این کودک را بازگردانند.
وی بیان کرد: این بیمار که جانی دوباره پیداکرده بود، پس از بازگشت ضربان نبض و تنفس، برای ادامه مراحل درمان با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان حضرت قائم (عج) بوشهر منتقل شد.
رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر اظهار داشت: این کودک با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده است، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی حاضر در این عملیات احیای موفق مهدی ماضیان پور و یونس زبرجدی بودند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر