جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۲۸۸
پنجشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: یادواره شهدا در جزیره خارگ با مشارکت همگانی برگزار شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمود رضایی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی یادواره شهدای دریا در بخش ویژه خارگ اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، جزیره خارگ یکی از مهمترین مناطق عملیاتی کشور بود.

وی اضافه کرد: فرق جزیره خارگ در بحث خطوط مقدم در دو بحث مشهود و تاثیرگذاربود، بحث اول بحث حفظ تاسیسات حیاتی کشور از جمله تاسیسات نفتی و بحث دوم که مهمتر بود بحث اقتصاد کشور بود.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه خارگ در هر دو محبث پیروز و سربلند بیرون آمد خاطرنشان کرد: جزیره خارگ نگین مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس است.

وی افزود: یاد شهدا و دوران دفاع مقدس را نگذاریم از یادها برود. برگزاری یادواره شهدا باید در تمامی ایام سال طبق یک برنامه ریزی مدون برگزار شود، همگان باید در این یادواره ها انجام وظیفه کنیم، کاروان شهدا بستر ساز پیروزی و نصر است.

بخشدار ویژه خارگ گفت: برگزاری یادواره شهدا باعث آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با راه و سیره شهدا می شود، این یادواره در راستای کنگره دو هزار شهید استان بوشهر و با هدف تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران برگزار می شود و شامل برنامه های فرهنگی، هنری و سخنرانی است.

رضایی گفت: به برکت امنیت حاکم بر کشور که ثمره خون مطهر شهداست مردم در رفاه و آرامش زندگی می کنند و باید قدردان این نعمت بزرگ و تلاش برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر