پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۲۹۵
پنجشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: مشکلات حوزه آب در شهرستان دشتستان به طور اساسی حل می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های شهرستان دشتستان اظهار داشت: از پروژه‌های استان بازدید می‌کنیم و امروز در شهرستان دشتستان از پروژه‌ها بازدید کردیم که بخش عمده این پروژه‌ها مربوط به حوزه آب بود.

وی اضافه کرد: اصلاح شبکه آبرسانی برازجان، انتقال آب و تأمین آب به صورت جدی در دستور کار است و دو آب‌شیرین‌کن در آب‌پخش و دالکی را داریم و در آب‌پخش پیشرفت کار مطلوب است و پروژه دالکی نیز تا پایان سال تکمیل می‌شود.

استاندار بوشهر از تزریق ۱۵ هزار متر مکعب در روز از آب‌شیرین‌کن آب‌پخش و دالکی خبر داد و افزود: ۱۱ حلقه چاه در برازجان حفاری شده است و خط انتقال نیز در دست اجرا است.

وی یکی از مشکلات مهم را شبکه‌های فرسوده آبرسانی در بوشهر و برازجان عنوان کرد و ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته زمینه اصلاح شبکه آبرسانی در این شهرها فراهم شده است.

گراوند خاطرنشان کرد: امیدواریم با تکمیل این طرح‌ها مشکلات اساسی آب دشتستان برای همیشه حل شود و از این مشکلات عبور کنیم.

نظرات بینندگان
بهزاد
|
-
|
جمعه ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۱
عوامل بیکاری :

1_صنایع تبدیلی تکمیلی جهاد کشاورزی 

2_بخش صنف سازمان صنعت

3_بخش صنعت  سازمان صنعت 

بیش از پنج هزار شغل موجود در ایران در سه گزینه بالا خلاصه میشود

استاندار محترم باید از مسئولان مربوطه بخواد که سالی چند جواز صادر میکنند ؟ و آمار را قبول نکنه یه تیمی بذاره که هر آماری این مسئولین میدن به استانداری را راستی آزمایی کنه دلیل بیکاری مشخص میشه .و در بعد درخواست مردم در سایت ها را با صدور جواز این بخش ها مقایسه کند . روند کند صدور جواز نیز مزید بر علت است ،مثلا در کشور های دیگر مراحل تغییر کاربری یک روزه هست ولی در ایران یک و نیم سال الی دوسال است . 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر