پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۵۸۲۹۶
پنجشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵

فکرشهر: تیم فوتسال شهید قنبری بیدخون به عنوان نماینده استان بوشهر در لیگ دسته دوم فوتسال کشور حضور می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، قنبر دهقان سرمربی تیم شهید قنبری بیدخون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به تلاش‌های شبانه روزی رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر مقرر شد تیم شهید قنبری بیدخون در فصل ۹۸-۹۹ در لیگ دسته دوم فوتسال کشور شرکت کند.

وی ادامه داد: ما با کمک خداوند توانستیم در فصل گذشته قهرمان لیگ استان شویم و با توجه به پتانسیل استان بوشهر می‌خواهیم گامی مثبت در جهت پیشرفت فوتسال و نشان دادن قدرت و توانایی مان در سطح کشور باشیم.

دهقان اضافه کرد: در سال‌های اخیر و با همت رئیس هیئت فوتبال و مسئول کمیته فوتسال، فوتسال استان بوشهر پیشرفت چشمگیری داشته است و امیدواریم بتوانیم نماینده شایسته ای برای جامعه فوتسال استان باشیم.

وی بیان کرد: سعی داریم با کادر فنی و بازیکنان بومی و همچنین تعدادی از بازیکنان غیر بومی مدنظر در اولین سال حضورمان پرقدرت ظاهر شویم تا بتوانیم نظر اسپانسر و حامیان مالی و معنوی خود را به سمت سرمایه گزاری در فوتسال جلب کنیم.

سرمربی تیم شهید قنبری بیدخون با اشاره به انگیزه بازیکنان و مربیان استان برای رسیدن به جایگاهی مناسب با شخصیت استان بوشهر در سطح کشور اذعان داشت: از همه مسئولین دستگاه‌های ورزشی و حامیان مالی تقاضامندیم ما را در این راه تنها نگذارند که با لطف خدا و همت و تلاش جوانان و بازیکنان و مربیان بومی و حمایت مسئولین شهرستان و استان می‌توانیم حرف‌های فراوانی برای گفتن داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر