جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۳۵۹
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

فکرشهر: فستیوال زیر ۱۲ سال مدارس فوتبال گناوه که جمعه شب با حضور مسئولان در استادیوم شهید سراجی این شهر برگزار شد، با معرفی تیم ها و استعدادهای برتر پایان یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، در این رقابت ها که ۸ تیم حضور یافته بوند در ۲ گروه و در یک هوای گرم و شرجی تا نیمه های شب با هم رقابت کردند که پس از انجام ۱۲ بازی تیم ها و استعدادها شناسایی و ۶ تیم به مرحله استانی راه یافتند.

مدارس فوتبال پارسه ، شهباز، امید، سپاهان، پدیده ، پرسپولیس ، آیندگان و ملوان تیم های شرکت کننده بودند که شش تیم اول به فستیوال استانی راه یافتند.

در این فستیوال علی کدایی، اهورا کرمی، اشکان احمدی، مهدی ملک زاده ، حسین عباسی، امیرمحمد شیری، امیرعباس ابراهیمی، علی اکبر رضایی، عرفان عبریان بازیکنانی بودند که تیم های صعود کننده ملزم به استفاده آنان در مرحله استانی شدند.

فرماندار گناوه در آیین افتتاحیه با اشاره به ظرفیت‌های بالای فوتبال در این شهرستان گفت: باید زمینه برای شناسایی و تقویت استعدادهای فوتبالی شهرستان فراهم شود که مدارس فوتبال نقش مهمی در این زمینه ایفا می کنند.

سید علی پاک‌نژاد افزود:  مجوز برای تأسیس مدارس فوتبال فرصتی مغتنم برای شناسایی استعدادها است که باید در برنامه های اولویت دار قرار گیرد.

وی بر استفاده از مربیان با دانش و متعهد تاکید کرد و اظهار داشت: مربیان مدارس فوتبال ، علاوه بر آموزش های تکنیکی، اخلاق مداری و مسایل تربیتی را مدنظر  قرار دهند.

رئیس هیات فوتبال  گناوه گفت: فستیوال مدارس فوتبال شهرستان با همکاری عوامل این هیات، مدیران، مربیان، بازیکنان و خانواده‌ها با بهترین کیفیت ممکن برگزار شده است.

منوچهر امیری افزود: طبق تقویم هیات فوتبال استان این شهرستان برنامه ریزی لازم را برای برگزاری مسابقات باشگاهی  انجام داده که  در تاریخ مقرر شروع می شوند.

مسئول برگزاری این فستیوال و استعدادیاب استان بوشهر گفت: هدف اصلی از برگزاری این فستیوال شناسایی استعدادها و معرفی آنان به استان است که در این ارتباط یک تیم کارشناسی تشکیل شده و موظف شدند  نام ٧٢ فوتبالیست با استعداد را در قالب شش تیم برای شرکت در فستیوال استانی اعلام کنند.

سید حسن کاظمی افزود: این دوره نسبت به دوره های قبل با کیفیت و حضور تیم های بیشتری برگزار شده است.

وی از مسئولان اداره ورزش  وجوانان استان بوشهر خواست با توجه به اینکه شهرستان گناوه چندین نماینده فوتبال در رقابت های کشوری دارد نسبت به ترمیم و بهسازی چمن استادیوم شهید سراجی گناوه که کیفیت نامطلوبی دارد هرچه سریع تر اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر