پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۳۷۵
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۷

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار تسریع در ساخت زائرسرای استان بوشهر در مشهد شد و گفت: این زائرسرا با زیربنای حدود پنج هزار مترمربع در هشت طبقه ساخته می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر شنبه در نشست با اعضای هیئت امنای بنیاد زائر استان بوشهر اظهار داشت: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم احداث زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس است.

وی با اشاره به عشق و علاقه بالای مردم استان بوشهر به ائمه اطهار به‌ویژه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: زمین مورد نیاز برای احداث زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس به دستور رهبر معظم انقلاب تأمین شده است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به طراحی و اجرایی شدن ساخت زائرسرای بوشهر در هشت طبقه بیان کرد: این طرح در حال حاضر دارای پیشرفت ۴۵ درصدی است و انتظار می‌رود شاهد تسریع در تکمیل آن باشیم.

وی با بیان اینکه کمک‌های خوبی برای ساخت زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس صورت گرفته است افزود: این زائرسرا با زیربنای حدود پنج هزار مترمربع در هشت طبقه ساخته می‌شود که نیاز است برای تسریع تکمیل آن تلاش جهادی شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر تکمیل زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس تا دو سال آینده اضافه کرد: این زائرسرا می‌تواند نقش مهمی در کاهش هزینه‌های سفر زائران به مشهد مقدس داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس در فاصله کمی تا حرم قرار دارد و دارای اتاق‌های استراحت، سالن‌های غذاخوری، نمازخانه، حسینیه و تأسیسات لازم است که ظرفیت بیش از ۵۰۰ نفر در هر دوره را دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر