چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امام جمعه برازجان در جلسه شورای اداری؛
فکرشهر - اسماء بوستانی: امام جمعه برازجان در جلسه شورای اداری گفت: شهرستان دشتستان جزو پیشتازان عرصه نماز جمعه بوده به صورتی که در دستاوردها و ارزش های دینی و مابقی عرصه ها فعال بوده است.
کد خبر: ۵۸۳۹۴
يکشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۱

فکرشهر - اسماء بوستانی: امام جمعه برازجان در جلسه شورای اداری گفت: شهرستان دشتستان جزو پیشتازان عرصه نماز جمعه بوده  به صورتی که در دستاوردها و ارزش های دینی و مابقی عرصه ها فعال بوده است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در جلسه شورای اداری که به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه، 5 مردادماه در مصلی نمازجمعه برگزار شده بود با بیان اینکه در استان بوشهر اولین جایگاه نماز جمعه و مصلی در شهر برازجان برپا شد، اظهار کرد: تاکنون این جایگاه در تمامی عرصه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، عمرانی و دیگرعرصه ها فعال بوده است؛ تمامی مناسبت ها و برنامه های ادارات در این جایگاه مطرح می شود و عمدتا با کمک های مردمی فعالیت هایی انجام می شود ک قابل رسانه ای کردن نیست.

مصلح با اعلام اینکه اگر مسوولی کوتاهی کند از سر ناچاری در این مکان به او هشدار داده می شود ادامه داد: این کار در جهت تاکید بر انجام هر چه بهتر امورات مسوولین است، وقتی شهروندان به ادارات مربوطه در خصوص انجام فعالیت های خود مراجعه می کنند و پاسخی نمی بینند، ما پیگیر رفع مشکلات مردم می شویم، اما برخی از مشکلات موانع قانونی دارند و از دست ما کاری ساخته نیست.

حجت الاسلام حسن مصلح با اعلام اینکه در جایگاه نماز جمعه عملکرد نظام جمهوری اسلامی و مسوولین برای مردم بازگو می شود بیان داشت: این فعالیت امیدواری مردم را در پی خواهد داشت، از تمامی دستگاه های اجرایی خواهانم که پاسخگوی نیازهای و مشکلات مردم باشند تا مردم در خصوص رفع مشکل خود سرگردان نباشند. هر هفته میز خدمت در مصلی برپا است، خواسته ها و انتقادات مردم ثبت و به گوش مسوولین مربوطه می رسد، اگر نفقد و انتقادی در جایگاه از مسوولی صورت می گیرد فقط در جهت اصلاح امورات است، همان گونه که به برخی مسوولین فرصت بیان عملکردهای خود را می دهیم از مسوولین کم کار نیز انتقاد خواهیم کرد.

امام جمعه برازجان جایگاه نماز جمعه را مکانی برای پیوند، رضایتمندی و آرامش مردم دانست و افزود: نماز جمعه رکن و اساس دین است و بالا رفتن همه اعمال از طریق نماز جمعه است؛ فردی که در نماز جمعه شرکت می کند با امامت، ولایت و امت اسلامی پیوند می بندد و این امر باعث قبولی بقیه اعمال او می شود.

مصلح با اعلام اینکه مردم انتظار دارند مسوولین در همه مراسمات حضور پررنگ داشته باشند، ادامه داد: نماز جمعه مانور نظام انقلاب اسلامی و شکوه مردم است، مردم انتظار دارند مسوولین در مراسمات مذهبی، فرهنگی، شادی ها و غم ها حضور داشته باشند و در نماز جماعت شرکت کنند.

وی خطاب به مسوولین دشتستان عنوان کرد: نظارت بیشتری به زیر مجموعه خود داشته باشید، اگر خلافی از آن ها سر زد رسیدگی کنید و کنترل بیشتری در این خصوص داشته باشید.

 بر اساس این گزارش، در این مراسم از شهرداری، نیروی انتظامی و سپاه به دلیل همکاری با جایگاه نماز جمعه تقدیر شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر