پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۵۸۴۳۹
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: مربی تیم پرسپولیس می‌گوید بازیکنان لیست مازاد براساس نظر سرمربی انتخاب شده‌اند و کسی در این انتخاب دخالت نکرده است.

به گزارش فکرشهر، کریم باقری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای پرسپولیس و خروج نام بازیکنان از فهرست این تیم به صحبت پرداخت.

مربی تیم پرسپولیس در این گفت‌وگو اشاره‌ای به زمان اعلام فهرست مازاد تیم داشت و عنوان کرد به بازیکنان حق می‌دهد چرا که آن‌ها شاید نتواند در این زمان کم به تیم خوبی بروند اما به خاطر دیر اضافه شدن سرمربی تیم لیست مازاد هم دیر اعلام شد.

در ادامه گفت‌وگو با کریم باقری را می‌خواندید.

*طی روزهای اخیر اعلام فهرست مازاد پرسپولیس حرف و حدیث‌های گوناگونی ایجاد کرد به طور مثال شایعه‌ای مطرح شد مبنی بر این که فهرست با نظر سرمربی تیم مشخص نشده است.

در تیم ما تصمیمات فنی ۱۰۰ درصد با آقای کالدرون است. او طی یک ماه اخیر عملکرد بازیکنان را به طور کامل زیر نظر داشته و توانسته شناخت خوبی به دست بیاورد؛ مطمئن باشید هیچ کسی از بیرون تیم دخالتی در انتخاب بازیکنان فهرست مازاد نداشته است. تا جایی که من می‌دانم آقای کالدرون خودشان بازیکنانی که نمی‌خواستند را انتخاب کردند. من از هواداران تیم خواهش می کنم به عنوان یک هوادار تیم را حمایت کنند و به تیم آرامش بدهد و اجازه ندهند حواشی کار ما را سخت‌تر کند. این که چه کسی در تیم باشد یا نباشد ۱۰۰ درصد با نظر سرمربی تیم انجام می‌شود.

*برخی بازیکنان که در فهرست مازاد بودند نسبت به زمان اعلام این فهرست اعتراض داشتند آیا به نظر شما در زمان مناسبی این کار اعلام شد؟

بازیکنان حق دارند به خاطر این موضوع ناراحت باشند اما سرمربی دیر به تیم اضافه شد و مسلما نیاز به زمان داشت تا بتواند شناخت خوبی به دست بیاورد و نفرات  مدنظرش را انتخاب  کند؛ شاید اگر زودتر فهرست مازاد اعلام می‌شد این بازیکنان می‌توانستند تیم بهتری انتخاب کنند و به آن تیم بروند؛ اما زمان اعلام لیست مازاد در اختیار من نبود. این لیست با نظر سرمربی و در زمانی که او می‌خواست اعلام شد البته در جذب بازیکنان  و تمدید قراردادشان باشگاه کمی صبوری به خرج می‌داد که این موضوع هم مزید بر علت شد تا مشکلات ایجاد شود.

*شجاع خلیل‌زاده در مصاحبه‌ای اعلام کرده چرا وقتی لیست باشگاه تکمیل بود دوباره بازیکن جذب شده است؛ نظر شما درباره این اظهار نظر چیست؟

هر کس نظر خودش را دارد و می‌تواند درباره آن صحبت کنند ما نمی‌توانیم یقه کسی را بگیریم و بگویم چرا مصاحبه کردی؟ در مملکت ما همه آزاد هستند نظرشان را بدهند. یکی مثل شجاع خلیل‌زاده از باشگاه گلایه می‌کند و یکی دیگر مربی را مورد انتقاد قرار می‌دهد. هر کس می‌تواند نظرش را بگوید اما درباره اظهارات شجاع خلیل‌زاده خودش باید نظر بدهد. این که باشگاه کار خوبی انجام داده است یا نه به من مربوط نیست و در حیطه وظایفم نیست  ه در باره آن صحبت کنم من در مورد مسائلی که روی آن کار می‌کنم می‌توانم صحبت کنم.

* پرسپولیس دو بازی در جام شهدا انجام داد و در نهایت به مقام سوم رسید؛ شرایط تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

سرمربی از وقتی آمده بود به دنبال این بازی‌های دوستانه بود که شناخت بهتری از بازیکنان به دست بیاورد. ما در دو دیدار دو تیم مختلف را به بازی فرستادیم تا مربی تیم همه بازیکنان را ببینید. الان هم کم کم به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شویم مطمئمنا شناخت مربی از تیم در آینده می‌تواند بهتر به ما کمک کنند.

*با وجود این که برخی مربیان به خاطر به تعویق انداختن لیگ اعتراض می‌کند اما گویا این مساله آن قدر هم برای تیم شما بد نشده است؟

برخی از باشگاه‌ها تمرینات‌شان را زودتر شروع کردند و شاید هم به خاطر همین مساله نارحت هستند اما این که چرا لیگ به تعویق افتاده سازمان لیگ باید درباره آن صحبت کنند. آن‌ها می‌خواهند ورزشگاه‌ها تجهیز شود تا بازی‌ها بهتر و شکیل تر برگزار شود.

*آیا با حضور آقای کالدرون تغییر تاکتیک خاصی در شیوه بازی تیم خواهیم دید؟

قطعا هر مربی تاکتیک مدنظر خودش را در تیم پیاده می‌کند. کالدرون هم تفاوت‌های نسبت به برانکو دارد او بیش‌تر بازی هجومی را دوست دارد و می‌خواهد تیمش همیشه بازی رو به جلو انجام دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر