پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۵۴۱
چهارشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیلم گفت: دیلم در آینده نزدیک به عنوان قطب اقتصادی استان بوشهر در راستای منطقه ویژه اقتصادی شمال استان خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالامیر قاسمی صبح چهارشنبه در نشست شورای مهارت شهرستان دیلم اظهار داشت: تقویت و توسعه برنامه‌های مهارت‌آموزی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی بر لزوم تلاش برای تولید نیروی انسانی ماهر تاکید کرد و ادامه داد: افراد دارای فن و مهارت در جامعه بیکار نمی‌مانند و جامعه باید از مدرگ گرایی به مهارت محوری روی بیاورد.

فرماندار دیلم  با اشاره به اینکه باید همه مراکز اشتغال در توسعه مهارت آموزی مشارکت فعال داشته باشند، افزود: با نیازسنجی در صنایع شهرستان دیلم و با توجه به نیاز آینده بازار کار و توسعه مشاغل جدید آموزش های مهارتی ارایه شود.

وی با بیان اینکه شهرستان دیلم در آینده نزدیک به عنوان قطب اقتصادی استان بوشهر در راستای منطقه ویژه اقتصادی شمال استان خواهد شد، افزود: توسعه هر بخش نیاز به تربیت نیروی ماهر در راستای صنایع مستقر دارد که با وجود مرکز آموزش فنی و حرفه ای مجهز در شهرستان این نیاز مرتفع خواهد شد.

قاسمی  با تاکید بر اینکه شهرداری ها و دهیاری ها در حوزه آموزش و مهارت آموزی تمام ظرفیت خود را در اختیار آموزش فنی و حرفه ای قرار دهند، تصریح کرد: کارگروه های تخصصی در حوزه ترویج فرهنگ مهارت آموزی در شهرستان دیلم در اسرع وقت تشکیل شود تا در تدوین سند توسعه مهارت آموزی شهرستان تسریع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر