پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۶۸۸
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

فکرشهر: فرماندار جم استان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال ۳۸ پروژه در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد حسینی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جم افزود: از این شمار ۳۱ پروژه افتتاحی و مابقی کلنگ زنی است که در مجموع اعتبارات آنها ۵۰۰میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: مجتمع  فرهنگی هنری شهر ریز با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، زمین چمن مصنوعی شهر بهارستان  با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار و هتل سه ستاره شهرداری جم با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال از جمله پروژه های افتتاحی شهرستان جم در هفته دولت است.

حسینی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید خدمات شایانی در بخش های مختلف عمرانی شهرستان جم ارائه شده که در کنار این خدمات در واگذاری سکان مدیریت به بانوان نیز اقدام قابل توجهی صورت گرفته است.

فرماندار جم گفت: رویکرد  استاندار بوشهر در این زمینه قابل تقدیر و نوید بخش استفاده بیشتر از بانوان نخبه در عرصه های مدیریتی استان است.

وی یادآورشد: انتخاب طاهره عبدالهی بانویی نخبه  به عنوان بخشدار مرکزی جم در همین راستا صورت گرفته است.

حسینی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: در سال ۹۸ نفت سفید برای فصل زمستان توزیع نمی شود و از این باید اطلاع رسانی و اقدامات لازم برای گاز دار شدن منازل فاقد گاز شهرستان جم انجام شود.

وی در ارتباط با وضعیت ورزشگاه شهر جم یادآور شد: مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم همکاری بسیار خوبی در تکمیل و توسعه ورزشگاه تختی جم داشته که امیدواریم هر چه زودتر شاهد رفع نواقص ورزشگاه و برگزاری مطلوب مسابقات لیگ برتر در این شهر باشیم.

در این نشست با تجلیل از سید مجید حسین زاده، طاهره عبدالهی به عنوان بخشدار جدید مرکزی جم معارفه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر