پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری بوشهر مطرح کرد:
کد خبر: ۵۸۷۲۱
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۴

فکرشهر: مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: ظرفیت هنر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان بوشهر استفاده می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عباس برزگرزاده بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مدیر کانون تخصصی تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های هنری می‌تواند نقش مهمی در ترویج امید و نشاط داشته باشد.

وی با تاکید بر انجام فعالیت های فرهنگی در جامعه امروز خاطرنشان کرد: هر کدام از متولیان فرهنگی و اجتماعی کشور باید سهم خود را  در راه توسعه اجتماعی و فرهنگی کشور ارائه کنند.

برزگرزاده ضمن تاکید بر تاثیر مستقیم و بدون واسطه تولیدات هنری برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه، تولیدات آثار نمایشی و تصویری  در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را یکی از فعالیت های این دفتر عنوان کرد که با همکاری سمن‌ها اجرایی می‌شود.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با بیان اینکه پتانسیل بسیار زیادی در حوزه نمایش در استان بوشهر وجود دارد، خواستار توجه ویژه از سوی اداره کل هنرهای نمایشی به هنرمندان تئاتر استان بوشهر شد.

در این دیدار که رئیس و نایب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر نیز حضور داشتند بر برگزاری هر چه بهتر دومین جشنواره تئاتر خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی تاکید شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر