شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۷۹۵
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: همزمان با هفته خبرنگار و در قالب همایش یک جشن فرهنگی، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و فرهنگ کتابخوانی در گناوه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد مظفری معاون مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر صبح چهارشنبه در این همایش با اشاره به نقش و تاثیر اطلاع رسانی در توسعه فرهنگی جامعه روزنامه نگاران و فعالان عرصه رسانه را پیش‌قراولان حوزه های فرهنگی در جامعه امروز دانست.

وی افزود: با اینکه کار فرهنگی و بخصوص فعالیت در حوزه رسانه سخت و طاقت فرسا است ولی خبرنگاران و فعالان رسانه نقش خود را به خوبی در استان بوشهر و شهرستان گناوه ادا کرده‌اند.

مظفری با اشاره به توسعه فرهنگ کتاب خوانی در شهرستان گناوه از جمله این عوامل را وجود یک ناشر فرهنگ دوست در قالب انتشارات دریانورد دانست و افزود: استقرار انتشارات دریانورد در استان بوشهر و شهر گناوه کمک شایانی به توسعه کتابخوانی در استان بوشهر بخصوص شهرهای شمالی کرده است.

غلامحسین دریانورد مدیر انتشارات دریانورد نیز در این همایش گفت: بیش از ۱۸ سال از عمر انتشارات دریانورد می گذرد که نزدیک به ۲۰۰ عنوان کتاب در حوزه های مختلف ادبیات، هنر، تاریخ، دفاع مقدس و ... از سوی این انتشارات منتشر شده که بیشتر نویسندگان نیز بومی بوده اند.

سید علی پاک‌نژاد فرماندار گناوه نیز در این همایش ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خوشبختانه در شهرستان گناوه با  داشتن سه هفته نامه و استقرار دفاتر خبرگزاری‌های مختلف و وجود نیروهای فعال، از وضعیت خوبی برخوردار است و در این بین هفته نامه صدای بندر از نشریات پویا و فعال است.

وی افزود: درسال‌های اخیر چاپ کتاب نویسندگان گناوه‌ای  رشد بسیار خوبی داشته و این به خاطر فعالیت های انتشارات دریانورد و مدیریت آن مجموعه است.

در این همایش علاوه بر تجلیل از دست اندرکاران هفته نامه صدای بندر و فعالان عرصه رسانه در شهرستان گناوه،  از دو کتاب خوشه های خوش و تئاتر بیرونی رونمایی و جشن امضا توسط نویسندگان کتاب برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر