جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۸۰۵
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: اقدامات بسیار خوبی در زمینه در اختیار گرفتن زمین برای توسعه فضای عمرانی و رفاهی جزیره صورت گرفته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمود رضایی صبح چهارشنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ به‌عنوان مرکز ثقل صادرات نفت کشور یکی از راهبری‌ترین نقاط ایران اسلامی است، وحدت رویه و پرهیز از اقدامات جزیره‌ای و توجه به نیازهای واقعی اهالی شریف خارگ مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: اقدامات بسیار خوبی در زمینه در اختیار گرفتن زمین برای توسعه فضای عمرانی و رفاهی جزیره صورت گرفته است، حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع با رایزنی اینجانب و همراهی مدیران ارشد استان از منابع اداره بندر و دریانوردی و اداره برق جزیره خارگ در راستای اجرای پروژه های عمرانی اداره ورزش و جوانان و شهرداری در اختیار آنها قرار گرفته است، پروژه های تعریف شده در زمین های مذکور از پروژه های مورد نیاز و زیر ساختی جزیره است که باید در اجرای پروژه‌های فوق تسریع شود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته با میراث فرهنگی و پتروشیمی به زودی پروژه مرمت میرمحمد حنفیه با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال در مرحله مطالعاتی قرار دارد و به زودی اجرای این پروژه آغاز خواهد شد.

رضایی گفت: یکی از دغدغه های اصلی صیادان به سرانجام رسیدن پروژه های عمرانی شیلات در جزیره است.

وی تاکید کرد: بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال تعریف شده است که نیاز واقعی و خواسته به حق صیادان جزیره به سرانجام رسیدن این پروژه های می باشد، تقاظای ما از مسولان شیلات استان و کشور تسریع در انجام پروژهای فوق است.

آغاز بکار اولین رسانه مجوزدار خارگ

بخشدار ویژه خارگ در این آئین گفت: خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند، بستر و فضای اطلاع رسانی عملکرد دستگاه‌های دولتی در جزیره خارگ فراهم است، اطلاع رسانی از خدمات دولت و نظام اسلامی به مردم باید به صورت ویژه مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی بخش ویژه خارگ قرار گیرد.

محمود رضایی تصریح کرد: نمایندگان دولت در بخش ویژه خارگ اهمیت ویژه‌ای برای جامعه رسانه ای جزیره خارگ قائل است و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران ابراز کرده، دست همه اصحاب قلم را برای ادامه تعاملات و همکاری های سازنده به گرمی می فشارم.

بخشدار ویژه خارگ گفت: اولین پایگاه خبری جزیره خارگ دارای مجوز از وزارت ارشاد به نام خارگ نیوز همزمان با روز خبرنگار در جزیره خارگ افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از حامد عرب زاده خبرنگار خبرگزاری مهر توسط شورای تامین و اداری بخش ویژه خارگ تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر