شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرپرست فرمانداری دشتستان در نشست با اصحاب رسانه:
فکرشهر ـ ایمان باقرزاده: سرپرست فرمانداری دشتستان می گوید من یک دشتستانی ام و افتخار می کنم که در حال حاضر، در محل تولد خودم در حال خدمت هستم...
کد خبر: ۵۸۸۶۹
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۸

فکرشهر ـ ایمان باقرزاده: سرپرست فرمانداری دشتستان می گوید من یک دشتستانی ام و افتخار می کنم که در حال حاضر، در محل تولد خودم در حال خدمت هستم.

به گزارش «فکرشهر»، جواد لقمان زاده، روز پنج شنبه ـ 17 مردادماه 1398 ـ در نشست گرامیداشت روز خبرنگار، با تاکید بر این که امروز صرفا برای تقدیر از خبرنگاران است و تبریک این روز به حاضرین، اظهار داشت: من همیشه قدردان همه خبرنگاران بوده ام. امروز مختص اصحاب رسانه است و پیشنهاد می کنم همراه مسوولین، فاصله بین مردم و مسوولین را کمتر کنید.

وی، پس از شنیدن نکات و دغدغه های اصحاب رسانه حاضر در نشست، در پاسخ به این سوال که چرا به انتقادها علیه خود جواب نمی دهید، گفت: در پایگاه خبری تحلیلی «فکرشهر» چندی پیش مطلبی زدند که سرپرست فرمانداری برازجان عملکرد خوبی ندارد؛ من می گویم این رسانه تفکر خود را نوشته و به من انگیزه داده که بدانم کجای کارم می‌لنگد و در واقع به من کمک شایانی می شود. 

سرپرست فرمانداری دشتستان، درباره برنامه های کاری خود در طول ۶ ماه تصدی اش در فرمانداری نیز توضیح داد: تمامی برنامه های من کوتاه مدت بوده و در همین فرصت کم و در برنامه ریزی های کوتاه مدت، اولویت هایم را اول، مساله امنیت، دوم آب، سوم رونق تولید و انتخابات، انتخاب کردم. 

وی، در بحث برقراری امنیت در دشتستان نیز، به کشف یک تن و 436 کیلو مواد مخدر توسط سربازان گمنام، کشف 65 قبضه سلاح غیر مجاز و افزایش 30 درصدی کشف مواد مخدر در شهرستان اشاره کرد و افزود: وقت زیادی جهت برنامه ریزی در این خصوص صرف کردیم؛ شهرستان دشتستان، یکی از امن ترین شهرستان های استان بوشهر است. 

لقمان زاده، درباره بازدید از کشتارگاه مرغ هم گفت: خودم باید از نزدیک در جریان کشتار مرغ قرار می گرفتم و این کار را از نزدیک می دیدم و به همین دلیل، بازدید را انجام دادم؛ و این نکته را هم باید عرض کنم و شما هم به مردم اطلاع دهید که‌ مرغ بالای 2/5 کیلو نباید به مردم ارائه و در بازار عرضه شود. 

سرپرست فرمانداری دشتستان، درباره بحث آب شهرستان و به ویژه برازجان هم گفت: امسال، ۷۵ میلیارد تومان برای آب هزینه کردیم و در برازجان، 11 حلقه چاه آماده بهره برداری است و 2 پمپ آب را به 3 پمپ رساندیم. 

وی اضافه کرد: البته، در حال حاضر نیاز به استفاده از پمپ ها و حلقه های چاه، نیست و شرایط آب در حال حاضر، مطلوب است  و در صورت بروز مشکل، به فاصله 5/5 کیلومتری آب وارد مخزن الزهرا شده و با آب کازرون میکس شده و وارد شبکه آبرسانی می شود. 

لقمان زاده در ادامه به مساله حق کارمندان خود پرداخت و افزود: من در خیلی از مواقع از حق خودم گذشتم، ولی هیچوقت از حق کارمندان خودم نمی‌گذرم و به خاطر همین موضوع، شخصی را که به کارمندانم توهین کرده و با درگیری فیزیکی و فحاشی برای کارمندان ناامنی ایجاد کرده بود، به فرمانداری دشتستان ممنوع الورود کردم.

وی به مساله زمین خواری هم اشاره کرد و گفت: به طور دائم، زمین خواری و ساخت غیر مجاز را پیگیری می کنم و توقع می رود رسانه ها در این خصوص ما را همراهی کنند. 

سرپرست فرمانداری دشتستان، درباره سگ های بلاصاحب در دشتستان هم اظهار داشت: تمامی کارگروه های این امر مشخص و تمامی قراردادها بسته شد، ولی در آخرین لحظه، فردی که در این خصوص قرارداد داشت، زیر قرار داد خود زد؛ با این حال، به طور دائم در حال پیگیری موضوع هستیم.

لقمان زاده با تشکر از ناهید دشتی ـ بخشدار مرکزی دشتستان ـ از انتخاب وی به عنوان مسوول برگزاری هفته دولت در دشتستان خبر داد.

سرپرست فرمانداری دشتستان درباره انتصاب بخشدار ارم گفت: هر وقت تکلیف فرماندار دشتستان مشخص شود، بخشدار ارم هم مشخص می شود.

لقمان زاده ادامه داد: از آن جا که مشخص نیست من فرماندار شوم یا خیر، اخلاقی نیست من برای فرماندار آینده، بخشدار انتخاب کنم ولی حداقل ترین و همچنین مهمترین نکته ای که باید در نظر گرفت این است که بخشدار باید همراه و همفکر دولت باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر