شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۹۲۲
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان بوشهر برگزار و از رده های موفق در سطح پایگاه، حوزه و ناحیه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرمانده  سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عصر شنبه در این آیین اظهار داشت: تدبیر مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح در زمینه جشنواره مالک اشتر و ارزیابی رده های موفق بر این است  که ارزش ها، شایستگی ها، خلاقیت ها و ویژگی ها فردی و سازمانی را توسط اشراف بررسی و مشخص کنند و آن ها را تشویق کنند.

سردار علی رزمجو بیان کرد: یکی از سطوح تشکیلات نیروهای مسلح به ویژه در سپاه پاسداران سطح فرمانده و مدیر از فرمانده پایگاه مقاومت تا فرمانده کل سپاه، سلسله مراتب با استفاده از قابلیت ها و توانمندی ها و شایستگی ها تلاش کنند که در سازمان مربوطه در جهت پیشرفت  و دست یابی به اهدافش هدایت کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع)  اذعان داشت: ایجاد مناسبات مطلوب،اعمال تدابیر و اقدامات لازم ابتکار و خلاقیت در چارچوب نظام و مراتب فرماندهی، داشتن نیروی کارمد است، کارآمد در شاخص های مختلف ایمان تا تخصص برقراری شرایط و فراهم کردن زمینه رشد و استعدادهای مختلف هم در سازمان و هم در نیروهای مستعد و ده ها موارد دیگر قابلیت های یک مدیر و فرمانده در حیطه کاری خودش را اثر بخش می کند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: تدبیر مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح در زمینه جشنواره مالک اشتر و ارزیابی رده های موفق بر این است  که ارزش ها، شایستگی ها، خلاقیت ها و ویژگی ها فردی و سازمانی را توسط اشراف بررسی و مشخص کنند و آن ها را تشویق کنند.

سردار رزمجو بیان کرد: جشنواره اشراف می خواهد بگوید در این سطح از مسئولیت مدیران و فرماندهان تلاش کردند و بالاترین امتیاز را کسب کردند از دیگر مواردی که اشراف به ما می آموزد این است که فرمانده ومدیردر سپاه شخصیت خود ساخته است و هیچ کاه در مقابل دشمن احساس ضعف و ناتوانی نکنیم همان طور که مالک اشتر احساس ناتوانی نکرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر