جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در پاسخ به «فکرشهر»:
فکرشهر ـ مصطفی محمدزاده فرد: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: تمامی پروژه های مسکن مهر استان بوشهر تا پایان سال 98 به پایان می رسد و تنها تعدادی از پروژه های تعاونی به پایان نرسیده که با پیگیری و کمی همت، آنها نیز تا دهه فجر به پایان خواهد رسید...
کد خبر: ۵۸۹۵۶
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۲

فکرشهر ـ مصطفی محمدزاده فرد: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: تمامی پروژه های مسکن مهر استان بوشهر تا پایان سال 98 به پایان می رسد و تنها تعدادی از پروژه های تعاونی به پایان نرسیده که با پیگیری و کمی همت، آنها نیز تا دهه فجر به پایان خواهد رسید.

فرزاد رستمی در نشست خبری در پاسخ به «فکرشهر»، درباره زمان تکمیل مسکن مهر برازجان و به ویژه مسکن مهر «پرگان» که به نظر می رسد احداث آن هنوز به 50 درصد هم نرسیده، توضیح داد: بخش هایی از مسکن مهر برازجان که مربوط به ما بوده، تمام شده و تنها یک پروژه هشتاد واحدی باقی مانده که به زودی به اتمام می رسد؛ اما مسکن مهر پرگان، مربوط به ما نیست و در قالب تعاونی است.

وی ادامه داد: تعاونی پرگان باید ورود کند و ما با آنها صحبت هایی نیز داشته ایم و میزانی کمک های یارانه از طرف ما نیز به آنها پرداخت شده و هرچه در دست ماست و هر کمکی که از ما برمی آید را داریم انجام می دهیم که تا پایان سال ان شااله این طرح هم تمام شود.

رستمی اضافه کرد: الآن نیز پروژه شروع به کار کرده و فعال است؛ بحث آورده ها مطرح است و خود تعاونی و مالکین نیز باید میزانی کمک کنند و پولی را به پروژه و تعاونی اضافه کنند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در پاسخ به سوال دیگر «فکرشهر» درباره تکمیل جاده اهرم ـ برازجان هم گفت: این جاده، 54 کیلومتر است که 12 کیلومتر آن، زیرسازی شده و 6 کیلومتر نیز بیس ریزی کرده ایم که به دلیل نبود قیرهنوز به زیر ترافیک نرفته که ان شااله با تخصیص قیر، این جاده نیز زیر ترافیک خواهد رفت و 16 کیلومترش هم هنوز دست نخورده مانده که با نهایی شدن مطالعات نسبت به تکمیل این طرح اقدام خواهد شد.

فرزاد رستمی، درباره تقاطع سعدآباد در مسیر سعدآباد ـ آبپخش ـ شبانکاره هم اظهارداشت: حد فاصل تقاطع سعدآباد تا بویری عملیات آسفالت انجام شده و تفریبا کارهای ایمن سازی انجام شده؛ خود تقاطع سعدآباد هم قرار شد با حضور وزیر فعال شود که بلافاصله پیگیری های خوبی صورت گرفت و تخصیص اعتبار انجام شد و قرار شده هفته آینده نیز تخصیص اعتبار مجدد انجام شود و پروژه در حال انجام است.

وی، درباره تکمیل بزرگراه بوشهرـ دیر نیز بیان کرد: با پیگیری‌های استاندار بوشهر، 80 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه بوشهر ـ دیر برای سال 98 – 99 ابلاغ شده که به محض تخصیص اعتبار عملیات اجرایی در قطعات 10 تا 13 شروع می‌شود.

رستمی ادامه داد: همچنین از 56 میلیارد تومانی که برای تکمیل این طرح در تعهد وزارت نفت بود، 15 میلیارد تومان اختصاص یافته که در صورت تخصیص بقیه اعتبار و 80 میلیارد تومان ابلاغی دولت این طرح تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: بزرگراه بوشهر ـ دیر از سمت دیر به روستای جبرانی هم با کمک شرکت متانول کاوه تکمیل می‌شود که زیرسازی مسیر توسط راه و شهرسازی و آسفالت آن توسط راهداری صورت می‌گیرد و با تکمیل این مسیر و ورودی شهر دیلم تمام ورودی شهر‌های استان بوشهر چهار خطه می‌شود.

وی ادامه داد: جاده سه راهی چاه تلخ تا ورودی دلوار از محل اعتبارات استانی و با مشارکت اداره کل راهداری، بهسازی راه دلوار به سمت جنوب با 15 کیلومتر شانه سازی توسط اداره کل راه و شهرسازی و شانه‌سازی مسیر فعلی بوشهر ـ دیر توسط اداره کل راهداری صورت می‌گیرد.

رستمی از موافقت رییس سازمان برنامه و بودجه با تکمیل قطعه 10 راه آهن بوشهر- شیراز و قول تخصیص 100 درصدی اعتبار آن خبرداد و افزود: در کنار تخصیص این اعتبار، 90 میلیارد تومان اوراق مشارکت به این طرح اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به تکمیل و افتتاح چندین طرح در هفته دولت خاطرنشان کرد: بهسازی محور‌ها و ارتقا 25 کیلومتر راه اصلی با اعتبار 33 میلیارد تومان، تکمیل 400 واحد مسکن مهر، رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان، افتتاح کتابخانه بهمنی بوشهر، دو چمن مصنوعی در بافت فرسوده شهر خورموج و اهرم و ایجاد یک پارک و ایستگاه سلامت درخورموج وخانه بهداشت رایانی از طرح‌های آماده افتتاح است.

مدیرکل راه و شهرسازی به موضوع زمین خواری هم اشاره کرد و گفت: در سال 97، 135 هکتار اراضی دولتی رفع تصرف شده و در سال 98 نیز 7/5 هکتار رفع تصرف انجام شده که ارزش آن بیش از 200 میلیارد تومان است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
توروقران خونه ها رو بدین ۱۲ساله منتظریم باوا ما داریم تو یه اتاق زندگی میکنم مسولین شماخودتون تو یه اتاق زندگی میکنین؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
تورا به هرکی که می پرستید خانه ها را بدهید تحویل ....بخدا دیگه تحمل نداریم کرایه نشینی داغون شدیم 

خدا خوشش نمیاید .این دنیا خیلی کوچیک هست حق الناس را در گردن خودتون بیرون کنید تا ثواب اخرت نصیبتان گردد .باز هم خواهش دارم از مسعولین به فکر باشند .
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر