پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۹۶۴
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر از اصلاح نقاط حادثه‌خیز راه‌های شهرستان دیر خبر داد و گفت: خبرنگاران سفیران اطلاع رسانی در جامعه هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، کریم علی حسنی بعد از ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان دیر اظهار داشت: خبرنگاران در تولید و نشر اخبار دقت کنند زیرا اخبار باعث امیدآفرینی یا ناامیدی در جامعه می شود که اصحاب رسانه باید منافع عمومی جامعه و شهرستان را در نظر بگیرند و نگاه سلیقه ای و حاشیه ای نداشته باشند.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به سفر اخیر استاندار به شهرستان افزود: هدف از سفر استاندار به شهرستان بازدید از طرح ها و پروژه های عمرانی و پیگیری بود و مسیر سفر بر اساس مطالبات مردم برنامه ریزی شد.

وی اضافه کرد: تفاهم نامه ای بین استانداری بوشهر و راهداری کشور امضاء شده که طبق اعتبار مناسبی که پیش بینی شده، جاده ساحلی شانه سازی و ساماندهی شود که امیدواریم تا دوسال آینده به سرانجام برسد.

علی حسینی ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح بردخون کهنه که یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان است با اعتبار ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت به سرعت انجام می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیر ابراز داشت: نسبت به همه اقشار، گروه ها و افراد دیدگاه یکسانی داریم و آمادگی داریم در بین همه اقشار شهرستان حاضر شویم و به مطالبات، خواسته ها و مشکلات آنان گوش دهیم.

وی با اشاره به حوادث و تلفات جاده ای در شهرستان گفت: مشکلات جاده ها و مسیرهای مواصلاتی از گذشته مانده و نیاز به حمایت و همراهی همگان داریم و براساس مصوبه شورای تأمین استان حمل و نقل کالاهای ملوانی منعی ندارد.

فرماندار شهرستان دیر از تلاش ها و فعالیت های خبرنگاران شهرستان تقدیر کرد و افزود: خبرنگاران سفیران اطلاع رسانی در جامعه هستند و باید تلاش کنند با سرعت، دقت و صحت اخبار را به مخاطبان برسانند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر نیز گفت: خبرنگار امین مردم و دولت است که همه افراد و اقشار به آنان نیاز دارند و باید ضمن کسب اطلاعات جدید، مهارت های نویسندگی و پژوهش و نوآوری حرفه ای، اولویت ها را بسنجند.

غلامرضا ناطقی پور با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مدافع خبرنگاران است، افزود: خبرنگاران باید حریم ها را حفظ کنند و نسبت به اصول اولیه خبری دقت کنند و برای توسعه و پیشرفت شهرستان فعالیت کنند.

در این آیین که معاونان فرماندار و بخشداران بردخون، آبدان و مرکزی نیز حضور داشتند خبرنگاران به بیان دغدغه ها و خواسته های خود پرداختند و با تقدیم لوح و صنایع دستی شهرستان از خبرنگاران تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر