جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۹۷۶
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: اداره ورزش و جوانان گناوه به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد روز یکشنبه در آیینی از خبرنگاران ورزشی نویس این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه در این آیین گفت: خبرنگاران در توسعه و تخصیص امکانات و توجه بیشتر مردم به رشته های مختلف ورزشی نقشی مهم ایفا و در این مسیر خوب عمل کرده اند.

رحمان عمادی افزود: بخش زیادی از موفقیت‌های بدست آمده در مجموعه ورزش این شهرستان مدیون انعکاس خبر و  راهکارهای فعالان عرصه خبری بوده است.

وی بیان کرد: ورزشکاران و تیم های ورزشی شهرستان در سطح استان و کشور در جایگاه خوبی قرار دارند و این حاصل زحمات متولیان ورزش، پشتکار آنان و تلاش خبرنگاران برای انعکاس رویدادهای ورزشی و حمایت‌های آنان از این قشر بوده است.

عمادی گفت: خبرنگاران با استفاده از انتقاد منصفانه و ارایه راهکار باعث تحول و پویایی در عرصه ورزش خواهند شد و از آنان استقبال می‌کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه  با یاد و خاطره شهدای رسانه و خبرنگاران فقید ورزشی شهرستان از جمله عبدالعزیز افتخاری گفت: خبرنگاران شهرستان درطول سال نسبت به انعکاس و پوشش خبری رویدادها و برنامه‌های ورزشی پیشقدم بوده و شایسته تجلیل هستند.

در این آیین از خبرنگاران با اهدای لوح و جوایز تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر