پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
گفت و گوی اختصاصی «فکرشهر» با یکی از مشاورین انتخاب رشته کنکور
فکرشهر: این روزها که نتایج اولیه کنکور سراسری اعلام شده، نه تنها کنکوری ها، بلکه خانواده هایشان نیز در تب و تاب انتخاب رشته هستند. اما در میان انواع دانشگاه ها و رشته هایی که می توان انتخاب کرد، دانشگاهی وجود دارد به نام «پیام نور» که به گفته یکی از مشاورین انتخاب رشته کنکور که دانشجوی دکتری است، یک دانشگاه بین المللی محسوب می شود که از نظر کیفیت آموزشی، رتبه اول کشور را کسب کرده و در بین بین دانشگاه های باز، در رتبه دوم آسیا و ششم جهان قرار دارد...
کد خبر: ۵۹۰۲۱
سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: این روزها که نتایج اولیه کنکور سراسری اعلام شده، نه تنها کنکوری ها، بلکه خانواده هایشان نیز در تب و تاب انتخاب رشته هستند. اما در میان انواع دانشگاه ها و رشته هایی که می توان انتخاب کرد، دانشگاهی وجود دارد به نام «پیام نور» که به گفته یکی از مشاورین انتخاب رشته کنکور که دانشجوی دکتری است، یک دانشگاه بین المللی محسوب می شود که از نظر کیفیت آموزشی، رتبه اول کشور را کسب کرده و در بین بین دانشگاه های باز، در رتبه دوم آسیا و ششم جهان قرار دارد.

«علیرضا پورمند» در گفت و گو با «فکرشهر» توضیح داد: دانشجویان دانشگاه پیام نور، با توجه به کیفیت بالای منابع درسی، متمرکز و سراسری بودن آزمون های پایان ترم و رتبه بالای اساتید آن از با سوادترین دانشجویان کشور محسوب می شوند و بالاترین میزان قبولی در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری مربوط به دانشجویان دانشگاه پیام نور است.

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های این دانشگاه، می توان به امکان تحصیل در آن به دو شیوه سنتی (حضوری) و الکترونیکی (غیر حضوری) اشاره نمود و از لحاظ شهریه نیز، کم ترین میزان شهریه در بین دانشگاه هایی که شهریه دریافت می کنند، متعلق به پیام نور است.

پورمند اضافه کرد: اخیرا نیز با توافق صورت گرفته با یکی از بانک های کشور، شهریه تمام ترم های دانشجویان در دانشگاه پیام نور، در قالب وام دانشجویی کم بهره پرداخت خواهد شد.

به گفته این مشاور انتخاب رشته کنکور، دانشگاه پیام نور، از نظر فرهنگی و ورزشی، از پر افتخارترین دانشگاه های کشور محسوب می شود و از لحاظ تعداد مبتکر و مخترع و نخبه های علمی، از برترین های کشور به شمار می‌آید. 

علیرضا پورمند، مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور را این گونه شرح داد:
ـ امکان دانش آموختگی از بزرگ ترین دانشگاه  دولتی کشور با کم ترین هزینه 
ـ تحصیل هم زمان در دو رشته تحصیلی و یا در دو دانشگاه
ـ امکان استفاده از وام دانشجویی کم بهره، تخفیف شهریه برای نخبگان علمی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی
ـ سهولت ادامه تحصیل شاغلین و نیز آموزش الکترونیکی و حضور اختیاری در کلاس ها
ـ امکان انتخاب محل آزمون پایان ترم در تمامی مراکز و واحدهای پیام نور
ـ امکان معادل سازی دروس گذرانده شده از سایر دانشگاه ها.

وی گفت که دانشگاه پیام نور برازجان نیز در رشته های مختلفی امسال، دانشجو می پذیرد که لیست و کد رشته های آن عبارتند از: 
علوم کامپیوتر (12421)
فیزیک (12422)
مهندسی صنایع (12423)
مهندسی کامپیوتر (12424)
علوم و مهندسی محیط زیست (12425)
جغرافیا (12426)
حسابداری (12427)
حقوق (12428)
روانشناسی (12429)
زبان و ادبیات فارسی (12430)
علوم تربیتی (12431)
فقه کمباین حقوق اسلامی (12432)
مدیریت بازرگانی (12433)
مدیریت دولتی (12434)
مدیریت صنعتی (12435)
مترجم زبان انگلیسی (12436).
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر