پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۰۲۲
سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: بخشدار سعدآباد گفت: اشراف بر قوانین و مقررات لازمه نقد منصفانه است.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی بخشداری سعدآباد، ممحمدمهدی مشایخی در جلسه ای که به منظور تنویر افکار عمومی در رابطه با موضوع گازگرفتگی دختربچه ای توسط سگ های بلاصاحب در شهر سعدآباد تشکیل داده بود بیان کرد: مردم حق دارند مطالبات خود را پیگیری و عملکرد دستگاه ها را نقد کنند و مسوولان هم باید پاسخگوی این مطالبات باشند ولی در نقد باید به قوانین اشراف داشته باشیم تا از دایره انصاف خارج نشویم.

اخیرا با توجه به گازگرفتگی دختربچه ای توسط سگ های بلاصاحب در شهر سعدآباد و انتقال آن به مرکز خدمات جامع سلامت ولیعصر(عج)، انتقادهایی مبنی بر عدم رسیدگی لازم از سوی کادر درمانی در فضای مجازی عنوان شد.

بخشدار سعدآباد به طور ویژه پیگیر موضوع، نحوه وقوع حادثه و عملکرد پرسنل کشیک در آن شب بود که در همین راستا بخشدار سعد آباد از رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و پدر کودک حادثه دیده جهت بررسی زوایای حادثه دعوت به عمل آورد.

در این جلسه که به میزبانی بخشدار سعدآباد و با حضور مسوولین بهداشت و درمان دشتستان و سرپرست مرکز جامع سلامت سعدآباد، پزشک و بهیار کشیک در شب حادثه در بخشداری سعدآباد برگزار شد، درباره اتفاقات رخ داده شده و انطباق اقدامات با دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص نحوه پیشگیری از بیماری هاری بحث و تبادل نظر شد.

پس از ارزیابی صورت گرفته مشخص شد که هیچگونه سهل انگاری و یا کم کاری از سوی کادر درمانی مرکز جامع سلامت شهر سعدآباد بنا به تایید پدر کودک مصدوم رخ نداده و تمام مراحل درمان با رعایت شیوه نامه مراکز جامع سلامت اجرا شده است.

در ضمن بنا به اظهارات آقای عسکری (پدر یسنا عسکری) وی هیچگونه مراجعه ای به مرکز جامع سلامت شهر آبپخش نداشته و بعد از انجام درمان اولیه در مرکز جامع سلامت سعدآباد، نامبرده برابر دستور پزشک پس از انجام درمان اولیه و دریافت آموزش های لازم فورا جهت انجام تزریق واکسن هاری و ادامه درمان به برازجان مراجعه و تحت درمان قرار گرفته است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر