پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۰۴۴
سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

فکرشهر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: اقدامات اساسی برای تجهیز کمپ سگ های بلاصاحب به امکانات اساسی انجام شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسن شجاعی پور بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت:  عملیات تجهیز کمپ سگ های بلاصاحب توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر انجام شد.

وی افزود: نخستین کارکرد در ایجاد امنیت برای این کمپ، دیوار کشی و فنس کشی بود تا زمینه کنترل این سگ های بلاصاحب انجام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: تامین یخچال و فریزر جهت نگهداری غذا و دارو و احداث حوضچه آبخور حیوانات نیز  از اقدامات انجام شده در این کمپ بوده است.

شجاعی مساحت کمپ نگهداری سگ های بلاصاحب را حدود دو هکتار عنوان کرد و  گفت: با استقرار کانکسی مجهز ویژه نگهبانی و کارکنان ، کار مراقبت، تیمار و سم پاشی انجام و به شکل دوره ای با استفاده از کادر تخصصی سازمان دامپزشکی استان بوشهر، واکسیناسیون انجام می شود.

وی با اعلام این که مراقبت های اصولی جهت حفظ بهداشت محیط زندگی این سگ ها در کمپ انجام می شود، عنوان کرد: با تجهیز کمپ به یک دستگاه کارواش و یک تانکر سی هزار لیتری، کار شستشوی محل زندگی سگ های بلا صاحب به شکل روزانه انجام می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: از آنجا که بخشی از بیماری ها بین انسان و حیوان مشترک بوده و می توانند ناقل انتقال به انسان باشند، تمامی پرسنلی که در این کمپ به شکل مستقیمی با سگ ها در تماس هستند مشمول معاینات دوره ای پزشکی قرار می گیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر