جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرپرست دفتر اقتصادی استانداری بوشهر:
کد خبر: ۵۹۰۴۶
سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

فکرشهر: سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: تعدیل قیمت مرغ در بوشهر با جدیت دنبال می شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، قاسم قائدی بعد از ظهر سه‌­شنبه در نشست با دستگاه­ های اجرایی متولی تنظیم بازار اظهار داشت: دستگاه‌­های نظارتی موظفند پیگیری‌ها و اقدامات نظارتی خود را مطابق با مقررات و بخشنامه های ابلاغی، اعمال و با متخلفین برخورد قانونی کنند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت قیمت ابلاغی کارگروه تنظیم بازار کشور بیان کرد: کلیه دستگاه های نظارتی باید ضمن پایش زنجیره کامل تولید، کشتار و توزیع مرغ، نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام نمایند.

قائدی افزود: استانداری به صورت مستمر قیمت کالاهای اساسی را رصد می کند. در روزهای اخیر قیمت مرغ به دلایل مختلف افزایش یافته و برای شهروندان عزیز ایجاد مشکل کرده است که قطعاً باید این قیمت تعدیل شده و بر اساس قیمت ابلاغی کارگروه تنظیم بازار کشور عرضه لازم صورت پذیرد.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر اظهار داشت: همانگونه که نهاده های مرغداران با قیمت دولتی تأمین شده است، در حال حاضر هم باید مرغداران قیمت مصوب را رعایت کنند.

وی افزود: چنانچه احیاناً صنوف مختلف از جمله مرغداران نسبت به قیمت ابلاغی کارگروه تنظیم بازار نقدی داشته باشند می بایست از مسیر قانونی پیگیری لازم انجام شود، نه اینکه خودسرانه و بدون مجوز به افزایش قیمت اقدام شود.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر تصریح کرد: عدم عرضه مرغ زنده و یا افزایش غیرقانونی مرغ به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و با جدیت با این موضوع برخورد خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر