جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۰۴۷
سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

فکرشهر:  در پایان مسابقه یک روز ورزشی خبرنگار که ویژه خبرنگاران در بوشهر برگزار شد، تیم خانه مطبوعات به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش فکرشهر از مهر، سالن فجر بوشهر در یک روز متفاوت، میزبان خبرنگاران و اصحاب رسانه بود و خبرنگاران یک روز شاد و بیادمانی را در کنار یکدیگر تجربه کردند.

به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان بوشهر و خانه مطبوعات استان بوشهر، مسابقه یک روز ورزشی خبرنگار ، با حضور اهالی رسانه در سالن فجر بوشهر برگزار گردید و به برترین ها کاپ، لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.

حسین باستین رییس هیئت ورزش‌های همگانی استان بوشهر ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اهالی رسانه، تصمیم بر این گرفته شد این بار خبرنگاران را از سالن های کنفراس و سمینار و همچنین نشست های خبری جدا کنیم و در سالن ورزشی گرد هم آوریم.

باستین افزود: با حضور خبرنگاران در قالب شش تیم رسانه ورزش بوشهر، پایگاه تخصصی فوتبال، گنجینه خلیج فارس، خبرنگاران فضای مجازی، خانه مطبوعات و صدا و سیمای مرکز بوشهر، مسابقه یک روز ورزشی خبرنگار برگزار شد و تیم‌ها در یک رقابت دوستانه و جذاب در کنار یکدیگر روز شاد و پویایی را پشت سر گذاشتند.

رییس هیئت ورزش‌های همگانی استان ادامه داد: در پایان این مسابقه پر از هیجان و با نشاط تیم خانه مطبوعات استان  مقام اول را کسب نمود و تیم خبرنگاران فضای مجازی مقام دوم را از آن خود کرد.

حسین باستین در پایان ضمن تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان استان و خانه مطبوعات استان، برگزاری این گونه مسابقات را از  اهداف مهم هیات ورزشهای همگانی استان بوشهر دانست و گفت: در کنار رقابت خبرنگاران در قالب تیم، خبرنگاران بصورت انفرادی به رقابت پرداختند و به برگزیدگان لوح تقدیر و جایزه اهدا شد.

در مراسم پایانی این مسابقه، از محمد مهدی محمدیان تهیه کننده و برنامه ساز رادیو، تجلیل به عمل آمد و همچنین در  اقدامی پسندیده و نیک ، تیم خبرنگاران فضای مجازی ، جایزه نقدی خود را به آزاد سازی زندانیان تقدیم کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر