جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون وزیر ارشاد در بوشهر:
کد خبر: ۵۹۰۷۶
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تشکیل شورای اطلاع‌رسانی استان‌ها گفت: برای استفاده از ظرفیت این شورا اعتبارات آن از محل یارانه‌ها تامین شده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، محمد خدادی عصر امروز در  نشست با استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن اغتشاش و اختلال در معیشت مردم را هدف قرار داده است اظهار داشت: امروز ایجاد اختلال، اغتشاش و هدف قراردادن ماهیت جمهوری اسلامی از مهمترین برنامه‌های رئیس‌جمهور آمریکا در تحریم‌های اقتصادی است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن برای اثبات ناکارآمد جلوه دادن نظام ترویج فساد را پیشه کرده است گفت: برهمین اساس تلاش می‌شود با تشکیل شورای اطلاع رسانی و رصد شرایط جامعه با اطلاع‌رسانی دقیق و مناسب  بتوانیم وضعیت را بررسی و کنترل کنیم.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی اقتصادی با هشت سال دفاع مقدس شباهت‌های زیادی دارد خاطر نشان کرد: در هر دو تهاجم‌ها هدف ازبین بردن انقلاب اسلامی، فکرهای انقلابی و اعتقادی، تضعیف، تسلیم و تحقیر نظام است.

خدادی با بیان اینکه جنگ اقتصادی به عنوان مرگ خاموش تلقی می‌شود تاکید کرد: تنها تفاوت جنگ اقتصادی با هشت سال دفاع مقدس این است که دردوران دفاع مقدس خانه‌ها ویران می‌شد اما امروز جنگ اقتصادی به عنوان مرگ خاموش تلقی می‌شود.

وی، قدرت رسانه‌ها را به اطلاعات در گردش و تولید محتوا دانست و تصریح کرد: در این راستا شورای اطلاع رسانی استان‌ها فعال  و برای استفاده از ظرفیت این شورا اعتبارات آن از محل یارانه‌ها تامین شده است.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عدم اثبات ناکارآمدی، ترویج فساد از اهداف دشمن در جنگ اقتصادی دانست و گفت: در شورای اطلاع رسانی استان‌ها هفته‌ای یکبار تحولات استان‌ها در همه زمینه‌های اطلاع رسانی بررسی می‌شود.

معاون وزیر ارشاد در بوشهر: مردم در اداره کشور سهیم شوند

محمد خدادی بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه  جنگ تحمیلی اقتصادی همانند جنگ تحمیلی 8 ساله است اظهار داشت: روزی جنگ نظامی از سوی صدام علیه ایران اسلامی تحمیل شد و امروز هم دشمن در عرصه اقتصادی برای تحت فشار قرار دادن مردم جنگ اقتصادی تحمیل کرده است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ملت ایران در جنگ 8 ساله مقتدرانه در برابر دشمن ایستادند گفت: در جنگ اقتصادی هم مردم با  ایمان بالا همراه با مقاومت و ایستادگی دشمن را شکست می‌دهند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی بیش از 40 است در جنگ رسانه‌ای قرار دارد گفت: جمهوری اسلامی ایران بیش از 40 سال است که در معرض تهاجم  دشمن قرار دارد و در این راستا ابزار رسانه‌ای دشمن علیه ایران در مقابل حق‌طلبی ملت ایران بسیج شده است.

خدادی با بیان اینکه اگر جسارت، ایمان و شجاعت مردم نبود، در کمتر از یک سال کشور به بن بست می‌رسید تصریح کرد: آنچه که امروز در محیط بین‌الملل شاهد هستیم تلاش ترامپ برای ایجاد اختلال در کشور است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مواجه با شریان اقتصادی جمهوری اسلامی را مواجهه نقطه‌ای و بالستیک دانست و تاکید کرد:  جنگ اقتصادی ترامپ، جنگ عمومی نیست و تحریم به صورت لایه‌ای است.

وی با بیان اینکه اهداف ترامپ، درجنگ اقتصادی افکار عمومی است گفت: آمریکا در این جنگ ایجاد اختلال، اغتشاش، اضمحلال و تضعیف نظام و سپس تحقیر و تسلیم  نظام دنبال می‌کند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جنگ اقتصادی امروز را  جنگ اراده‌ها دانست و تصریح کرد: در جنگ اقتصادی  آمریکا در یک طرف مردم با اراده و عزم قوی و دولتی قدرتمند قرار دارد و محور مقاومت و دیپلماسی قدرت ایران محسوب می‌شوند.

خدادی با بیان اینکه امام جمعه بوشهر مسلط به حوزه رسانه است خاطر نشان کرد: آیت‌الله صفایی بوشهری شناخت بالایی در حوزه رسانه دارد که از ظرفیت وی در دفتر مطالعات بین‌الملل وزارت ارشاد استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ دستگاهی بدون ارتباط با مردم در هیچ ماموریتی موفق نمی‌شود تصریح کرد: هر کاری و ماموریتی به نوع ارتباطی آن وابسته است که بر بستر تولید اطلاعات به اثر می‌رسد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به اینکه دوران تقدیر و تشکر به پایان رسیده است گفت: باید در راستای شریک‌سازی مردم را در اداره کشور شریک کنیم و به آنها سهم و نقش داده شود.

خدادی، با اشاره به اینکه رسانه‌ها کبوترهای نامه‌بر بیرون در اتاق مدیران  نیستند تاکید کرد:رسانه‌ها کبوترهای نامه‌بر بیرون در اتاق مسئولان نیستند که فقط گزارش عملکرد آنان را منتشر کنند و باید از داخل با آنها ارتباط برقرار شود.

وی با بیان اینکه  مسئولان و مدیران  باید سوالات مردم را در ذهن خود طراحی و پاسخ‌ها را آماده کنند گفت: ما به جای تولید دیدگاه باید به دنبال تولید خبر باشیم و به جای ارائه گزارش کار به دنبال تبیین و اقناع‌کردن باشیم.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تاکید بر این نکته که باید امید را به مردم هدیه کنیم افزود:  کمترین ادای دین ما به شهدا تلاش بی منت و زحمت بدون زمان است.

خدادی با تاکید بر توجه به تولید محتوا از سوی رسانه‌ها گفت: شناخت مخاطب، موضوع و نحوه ورود به تولید متناسب با نیاز  باید مورد توجه قرار بگیرد و برای این کار باید تولید اطلاعات از حالت ویوز به نیوز تبدیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر