پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۰۷۷
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح‌های عمرانی استان بوشهر فعال است گفت: در شرایط اقتصادی کنونی ضمن اجرای سد در نقاط مختلف و اجرای پروژه راه آهن بوشهر، ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ابلاغ شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالکریم گراوند بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه دشمن اقتصاد  جامعه را نشانه گرفته است اظهار داشت: در راستای مقابله با اهداف دشمن همه افرادیکه دلبستگی به نظام و انقلاب دارند باید برای امیدآفرینی تلاش کنند.

وی با تاکید بر نقش مهم رسانه‌ها در امیدآفرینی در جامعه دارند بیان کرد:نگاه دولت استفاده از ظرفیت‌های مردمی است  و در استان بوشهر از ظرفیت مردم به ویژه سازمان‌های مردم نهاد برای ایجاد امید در جامعه به خوبی استفاده می‌شود.

استاندار بوشهر از صدور مجوز برای 260 تشکل مردمی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: دولت همه ظرفیت‌ها برای نقش‌آفرینی مردم به کار گرفته است چراکه هر جایی که از ظرفیت مردم استفاده شود موفق عمل شده است.

گراوند با بیان اینکه دشمن دنبال ایجاد فضای ناامیدی و ناکارآمدی دولت هستند تصریح کرد: در شرایط جنگ اقتصادی تمام‌عیار، دولت  چرخ کشور را می‌چرخاند و دراین راستا با وجود برخی مشکلات اقتصادی، چرخ توسعه در استان بوشهر متوقف نشده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های عمرانی استان بوشهر فعال است گفت: در شرایط اقتصادی کنونی ضمن اجرای سد در نقاط مختلف و اجرای پروژه راه آهن بوشهر، 300 میلیارد تومان از اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ابلاغ شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در سفر  استانی رئیس جمهور به بوشهر 2053 میلیارد تومان مصوب شد تصریح کرد: تاکنون 300 میلیارد تومان از این اعتبار ابلاغ شده است که نقش مهمی در توسعه و پیشرفت طرح‌های عمرانی داشته است.

گراوند اجرای پروژه راه آهن بوشهر را از دیگر پروژه‌ها دانست و افزود: خط ریلی بوشهر به شیراز 450 کیلومتر است که قطعه 10 آن با 4 کیلومتر پل و 2 کیلومتر تونل در بوشهر فعال است.

وی، با بیان اینکه چرخ توسعه در استان بوشهر متوقف نشده است گفت: در شرایط اقتصادی کنونی، مجوز ساخت آب شیرین‌کن به ظرفیت 90 هزار متر مکعب صادر شده و این در حالی است که 5 سد بزرگ در استان بوشهر در حال اجراء است.

استاندار بوشهر با اشاره به تخصیص 70 میلیارد تومان اعتبار برای سد خاییز تنگستان خاطر نشان کرد: 60 میلیارد تومان  اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور به این سد اختصاص یافت که انشالله سال آینده سد خاییز افتتاح می‌شود.

گراوند با بیان اینکه در هفته دولت افزون بر 1100 میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود خاطر نشان کرد: در هفته دولت 800 میلیارد تومان پروژه عمرانی افتتاح و افزون بر 300 میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی، با بیان اینکه 100 درصد اسناد اوراق خزانه در استان بوشهر جذب شده است خاطر نشان کرد: در راستای روند تسریع اجرای طرح‌های عمرانی 300 میلیارد تومان از اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ابلاغ شده است.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به  تقوای رسانه‌ای، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها واقعیت‌ها را بیان و با تقوای رسانه‌ای اطلاع‌رسانی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر