جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۰۸۱
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ظرفیت‌های رسانه‌ای استان بوشهر مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر چهارشنبه در نشست با معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: دشمنان با تمام قوا در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد صحنه شده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد انسجام مناسب برای مقابله با تهدیدات دشمنان اضافه کرد: رسانه‌های نوین هم تهدید و هم فرصت است که باید از فرصت آن به خوبی برای تولید در عرصه رسانه استفاده شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر از استان‌های پیشتاز در عرصه رسانه است، خاطرنشان کرد: استعدادهای بسیار خوبی در حوزه رسانه‌های استان بوشهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه در بخش تولید، مدیریت محتوا و جامعه شناسی مشکل داریم، تاکید کرد: رسانه‌ها افزون بر انسجام رسانه‌ای نیازمند توسعه تکنولوژی رسانه و مخاطب شناسی فوق‌العاده هستند.

صفایی بوشهری اضافه کرد: با این وجود خط مقاومت رسانه‌ای در ۴۰ سال گذشته در کنار هشت سال دفاع مقدس توانسته حماسه رسانه‌ای ایجاد کند و در شرایطی که با سازماندهی پیچیده و اتحاد رسانه‌ای دشمن روبه رو هستیم بصیرت افزایی و بیداری رسانه‌ای باید در جامعه انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خط مقاومت رسانه در جهان با انقلاب اسلامی شروع و با توجه به جوان بودن آن نیازمند اعتبار و ابراز کافی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر