پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حکم انتصاب بخشدار آب پخش، پس از حدود 8 ماه سرپرستی، روز چهارشنبه ـ 23 مردادماه 1398 صادر شد...
کد خبر: ۵۹۱۱۶
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

فکرشهر: حکم انتصاب بخشدار آب پخش، پس از حدود 8 ماه سرپرستی، روز چهارشنبه ـ 23 مردادماه 1398 صادر شد.

به گزارش «فکرشهر»، سوم دی ماه 1397 بود که خبر انتصاب «علی تنگ ارمی» به عنوان سرپرست بخشداری آب پخش منتشر شد، حکمی که توسط استاندار بوشهر امضا شده بود و حالا پس از گذشت حدود 8 ماه، حکم بخشداری وی صادر شده است.

در بخشی از حکم عبدالکریم گراوند خطاب به تنگ ارمی آمده: «امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید موفق باشید.»

به گزارش «فکرشهر»، علی تنگ ارمی که جایگزین «علی مردانلو» شد، متولد 1368 دشتستان است و کارشناسی ارشد عمران دارد. وی که پیش از این به عنوان کارشناس عمران در بخشداری ارم حضور داشته، فعال فرهنگی، اجتماعی، سیاسی است و در پروژه های مختلف عمرانی در سطح استان به عنوان کارشناس حضور داشته است. تنگ ارمی همچنین، استاد دانشگاه و عضو کمیته فنی شهرستان دشتستان است و نه تنها سه سال متوالی به عنوان کارمند نمونه بخش ارم معرفی شده، بلکه عضویت در اتاق فکر جوانان دشتستان، مدیریت روابط عمومی بخشداری ارم، نمایندگی جوانان بخش ارم، مسوولیت سمن نوآوران ارم با موضوع حقوق شهروندی، مسوولیت سمن همیارن محیط زیست و منابع طبیعی ارم و مسوولیت امور فرهنگی و امور دهستان های بخش ارم را نیز در کارنامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر