پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۱۱۹
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰

فکرشهر: استاندار بوشهر، خانواده شهدا را مایه عزت و افتخار دانست و گفت: امروز اگر در کنار آب‌های خلیج فارس، ایران سربلند و مقتدر است به سبب حماسه آفرینی شهدا است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز با خانواده شهیدان حسن و محمد توپال در شهرستان دشتی دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار بوشهر در این دیدار با تبریک دهه امامت و ولایت با اظهار خرسندی در دیدار با خانواده شهیدان حسن و محمد توپال در خورموج اظهار داشت: امنیت و آسایش جامعه اسلامی، مدیون ایثارگری‌ها شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم آنان است.

وی، با بیان اینکه اقتدار ایران بگونه‌ای است که دشمن جرات تعرض و تجاوز به این سرزمین ندارد افزود: اگر امروز دشمن در حوزه نظامی جرات جنگ و تعرض به ایران اسلامی ندارد به واسطه پشتیبانی قوی شهدا و خانواده معظم آنان است.

گراوندبا تاکید بر اقتدار و صلابت ایران اسلامی تصریح کرد: وجود شهداء و خانواده معظم  آنان سبب شده که کشور و نظام اسلامی از پشتوانه بزرگ و قوی برخوردار باشد و خدا را شاکریم، در شهرستان دشتی که به شهرستان علما و بزرگان مشهور است حضور یافتیم و با مادر شهیدان توپال دیدار کردیم.

استاندار بوشهر اولیاء شهدای گرانقدر را الگوهای جامعه اسلامی دانست و با تاکید بر قدردانی از خانواده معظم شهدا خاطر نشان کرد: امروز اگر در کنار آبهای خلیج فارس، ایران سربلند و مقتدر است به سبب حماسه آفرینی شهدا و صبر و استقامت خانواده آنان است.

وی، با بیان اینکه همه ما به شهدا و خانواده آنان می‌بالیم گفت: تا سرمایه‌هایی چون شهدای گرانقدر و خانواده معظم آنان داریم، انقلاب اسلامی ایران در برابر توطئه‌های دشمنان مصون می‌ماند.

در این دیدار که جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر و شهرستان دشتی حضور داشتند از مادر شهیدان حسن و محمد توپال تجلیل شد.

شهرستان دشتی 232 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر