پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۱۲۹
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان بوشهر گفت: ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان بهزیستی بوشهر پرداخت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا هوشیار بعد از ظهر پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت تسهیلات مددجویی در استان بوشهر اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای کمک به مددجویان برداشته‌ایم.

وی رشد جذب مشارکت‌های مردمی در سال جاری با استفاده از ظرفیت مسئولیت های اجتماعی موجود در استان و اعتماد سازی بیشتر بین خیرین و بکارگیری روش‌های نوین در این حوزه را میسر دانست و خواستار تلاش همگان در راستای ایجاد فرهنگ خیر جمعی به نفع گروه‌های هدف تحت پوشش شد.

هوشیار در خصوص  مسکن مددجویان عنوان داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در سال جاری در استان فراهم شده که ازجمله تفاهمنامه احداث ۳۰۰ واحد مسکن بامشارکت  استانداری و ۱۵۰ واحد با همکاری بسیج سازندگی و مسکن های دو معلولیتی است که با همراهی دستگاه های همکار و خدمت رسان قابلیت عملیاتی دارند.

وی در خصوص اشتغال و مراکز غیر دولتی بیان کرد: بیش از ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به اضافه تسهیلات اشتغال روستایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی بستر و ظرفیت مناسبی برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی برای مددجویان و معلولین تخصیص می‌یابد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان بوشهر تاکید کرد: تلاش می شود اشتغال های ایجادی مبتنی بر تولید با اولویت اشتغال های گروهی با هدایت و نظارت لازم انجام شود.

 هوشیار ابراز داشت: اجرای اصل ۴۴ قانون به معنای واقع در حوزه بهزیستی از طریق واگذاری خدمات به بخش غیر دولتی در استان و تسهیل و تسریع در صدور مجوز ها صورت گرفته که لازمه آن نظارت های فراگیر، موثر و کیفی است.

 وی گفت: از همه مسئولین و خیرین و مردم نیک اندیش استان درخواست دارم باتوجه به شرایط اقتصادی حاضر با همکاری و مساعدت‌های خود نقطه امید را در بین مددجویان و معلولین بهزیستی مثل همیشه زنده و فراهم آورند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر