چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۱۳۰
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

فکرشهر: مسئول هیئت آزادگان استان بوشهر، برنامه‌های سالروز ورود آزادگان در بوشهر را اعلام کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد دهباشی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز ورود آزادگان جنگ تحمیلی اظهار داشت: ۲۶ مردادماه یادآور تحمل، ایستادگی و مقاومت و ورود بزرگ مردانی است که سختی‌های زیادی را در طول دوران اسارت متحمل شده‌اند.

مسئول هیئت آزادگان استان بوشهر بیان داشت: هیئت آزادگان استان بوشهر در راستای تبیین جایگاه آزادگان در سطح جامعه  بخصوص تأثیرگذاری در خانواده آزادگان در سال ۹۴ هیئت آزادگان فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز و در کل کشور موسسه پیام آزادگان که از یادگاران مرحوم ابوترابی تشکیل‌شده است حمایت‌کننده هیئت‌ها در استان‌های مختلف بوده است.

دهباشی افزود: اعزام خانواده‌های آزادگان به مشهد مقدس، برگزاری  جشن‌های میلاد حضرت زینب سلام‌الله و حضرت زهرا سلام‌الله، برگزاری مسابقات فرهنگی، سر کشی از خانوادگان شهدا و ایثارگران و اطعام ۴۵۰ نفر از نوجوانان و جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره ازجمله فعالیت هیئت آزادگان است.

 وی گفت: در سطح استان ۴۵۰ نفر آزاده وجود دارد که شهرستان بوشهر و دشتستان بیشترین نفرات  را شامل می‌شوند و از این تعداد ۷ نفر شهید، ۲۰ نفر مرحوم و ۷ نفر نیز از آزادگان سیاسی دوران انقلاب و ۲ نفر آزاده مدافع حرم داریم.

مسئول هیئت آزادگان استان بوشهر عنوان کرد: با حضور ۸۰ نفر از آزادگان اردوی ۳ روزه با همکاری اداره کل بنیاد شهید استان بوشهر در شهر سی سخت استان کهگیلویه و به ویر احمد برگزار می‌شود.

دهباشی اظهار داشت:سرکشی از بیماران در بیمارستان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و روایت گری آزادگان در مساجد سطح شهر بوشهر از دیگر برنامه های هئیت آزدگان استان بوشهر است.

مسئول هیئت آزادگان استان بوشهر گفت: جشن بزرگ با حضور خانواده آزادگان جمعه ۲۵ مرداد ماه همزمان با شب میلاد امام هادی (ع) بعد نماز مغرب و عشاء در مجتمع فرهنگی خلیج فارس بوشهر با اجرای برنامه های شاد و حماسی برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر