جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۱۵۳
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، ضمن تجلیل از آزادگان با حضور خانواده‌های آنان جشن بزرگ ورود آزادگان در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش «فکرشهر»،احمد دهباشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به سالروز ورود آزادگان جنگ تحمیلی اظهار داشت: 26 مردادماه یادآور تحمل، ایستادگی و مقاومت و ورود بزرگ مردانی است که سختی‌های زیادی را در طول دوران اسارت متحمل شده‌اند.

وی، آزادگان را اسطورهای صبر، مقاومت و پایداری دانست و تصریح کرد:  ورود آزادگان به میهن اسلامی یکی از شیرین‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

 مسئول هیئت آزادگان استان بوشهر با بیان اینکه ذره‌ای از اراده آزادگان در حراست و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی کم نشد افزود: آزادگان دوران‌های اسارت که سالیان طولانی در زندان رژیم بعث عراق، سختی‌ها، مشقت‌ها و رنج‌های بسیاری دیدند اما ذره‌ای از اراده آن‌ها برای ایستادگی بر سر آرمان‌های انقلاب کم نشد.

وی با اشاره به اینکه هیئت آزادگان استان بوشهر از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد افزود: در راستای تبیین جایگاه آزادگان  هیئت آزادگان بوشهر فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغازکرد و فعالیت‌های قابل توجهی داشته است.

دهباشی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از برگزاری ویژه برنامه در این روز خبر داد و بیان کرد:   به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، ضمن تجلیل از آزادگان، جشن بزرگ  ورود آزادگان به میهن اسلامی در بوشهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در مراسم ویژه‌ای آزادگان هشت سال دفاع مقدس  با حضور خانواده‌های ایثارگران تجلیل می‌شوند.

وی دیدار با خانوادگان شهدا و ایثارگران و اطعام مددجویان را از دیگر برنامه روز آزادگان در بوشهر دانست و افزود: استان بوشهر دارای 450 آزاده است که برخی از آزاده‌ها شهید و یا فوت کرده‌اند.

مسئول هیئت آزادگان استان بوشهر از برگزاری اردوی ویژه  آزادگان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خبر دادو خاطر نشان کرد: سرکشی از بیماران بستری در بیمارستان‌ها و بیان خاطرات آزادگان در مساجد از دیگر برنامه‌های هئیت آزدگان استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر