پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۱۵۵
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: از دانش آموزان دارای رتبه های زیر ۱۰۰۰ و برتر کنکور و سرگروه های برتر این شهرستان درهفته دولت همزمان با روز کارمند تجلیل می شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالحسن رفیعی پور درجلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: تلاش دانش آموزان، مدیران و دبیران قابل تقدیر است ولی با توجه به سابقه بسیار خوبی که شهرستان در بعد آموزش از سالیان گذشته داشته و در این زمینه بسیار خوب ظاهر شده نیاز است ضمن آسیب‌شناسی، راهکارهای لازم برای بهبود شرایط رتبه دانش‌آموزان در کنکور اندیشیده شود.

وی اظهارداشت: باید از تجربه شهرستان‌های موفق در کنکور و ازمشاوره‌های تحصیلی و آموزشی در شهرستان بیشتر استفاده شود و شوراهای اسلامی، شهرداران  و دهیاران در راستای توسعه منابع انسانی و کمک به پیشرفت بیشتر شهرستان کمک نمایند.

وی  خواستار دعوت از کارشناسان مجرب استانی و ملی برای کمک به بهبود پیشرفت تحصیلی  و قبولی دانش آموزان در کنکور سال های آینده شد .

این مقام عالی دولت در تنگستان ادامه داد : باید به دانش آموزان  مشاوره و کمک رایگان داد تا با  توجه  به وضعیت استان و شهرستان رشته‌هایی انتخاب کنند که مورد نیاز است.

وی یادآورشد:تقویت زیرساخت‌های آموزشی و فراهم کردن زمینه مناسب برای تحصیل کودکان و نوجوانان از اولویت‌های شهرستان تنگستان است.

فرماندار تنگستان گفت: استعدادهای قابل توجهی در بین کودکان و نوجوانان این شهرستان وجود دارد که با فراهم کردن زمینه لازم آموزشی و پرورشی امکان شکوفایی آنها وجود دارد.

رفیعیپور افزود: کسب مقام اول ودوم از سوی سرگروه‌های آموزشی دوره‌های اول و دوم متوسطه تنگستان و بهبود رتبه قبولی دانش‌آموزان  شهرستان  در بین مناطق استان جای تقدیر دارد و نیاز است تلاش ها برای بهبود این رتبه و کسب نتیجه بهتر در کنکور افزایش یابد.

وی بیان کرد: وجود آموزش و پرورش پویا و با نشاط نقش مهم و اساسی درتحولات کلی اجتماع دارد که نیاز است همه دستگاه‌ها تمام سعی و تلاششان برای موفقیت آموزش و پرورش در همه زمینه‌ها باشد.

فرماندار تنگستان یادآورشد: یکی از بخش‌های تأثیر گذار در جایگاه شهرستان‌ها و استان‌ها بحث قبولی دانش آموزان در کنکور و آمار رتبه‌های بسیار خوبی است که به‌دست می‌آید.

وی بیان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تنگستان روی سلامت فنی خودروهای انتقال دانش‌آموزان و سلامت روانی رانندگان با همکاری آموزش و پرورش نظارت لازم داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر