پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۱۵۸
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

فکرشهر: معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان از توانمندی‌های اقتصادی و گردشگری بالایی در روستاها و مناطق عشایری برخوردار است گفت: ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر زمینه سرمایه‌گذاری را فراهم کرده است.

به گزارش فکرشهر، مجید خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تاکید بر ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: امسال روستائیان و عشایر استان بوشهر قابلیت‌های تولیدی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خود را در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر عرضه کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه حضور روستائیان و عشایر در این نمایشگاه نشان از هنر زیبا زندگی کردن این قشر از جامعه است افزود: در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر سبک زندگی زیبای این قشر ارائه شده که چشم هر بیننده‌ای به آن خیره می‌کند.

وی، با قدردانی از دست اندرکاران نگارگری زندگی ایرانیان درچهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر افزود: حضور در این نمایشگاه هنر زیبا زندگی کردن ایرانیان از باستان تاکنون مشاهده می‌شود.

خورشیدی، ارزش‌های اقتصادی چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این نمایشگاه ضمن توانمندی تولیدی و اقتصادی ایرانیان، سبک زندگی روستائیان و عشایر در ابعاد گوناگون از گذشته تاکنون عرضه شده است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه این توانمندی‌ها سبب ماندگار شدن این سبک‌ها به نسل‌های بعد می‌شود خاطر نشان کرد: چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی ایرانیان را به نمایش گذشته که استان بوشهر از جایگاه رفیعی برخوردار است.

وی، حوزه‌های اقتصادی، گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری را از ویژگی‌های چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر دانست و گفت: روستاها و مناطق عشایری استان بوشهر از توانمندی‌های اقتصادی و گردشگری بالایی برخوردار است  که ظرفیت‌های گردشگری زمینه سرمایه‌گذاری را در استان فراهم کرده است.

خورشیدی با بیان اینکه عشایر و روستائیان با قابلیت بالا در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر شرکت کرده‌اند افزود: بخشی از غرفه‌های چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر در اختیار استان بوشهر است که جذابیت‌های فراوانی برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر