جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۱۷۳
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۶

فکرشهر: مدیرکل سرمایه‌گذاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی روستایی مورد حمایت دولت قرار دارد، گفت: پرداخت تسهیلات جدید این طرح‌ها با کارمزد ۸ درصد نیمه دوم امسال پرداخت می‌شود.

به گزارش فکرشهر، منوچهر رضایی در گفت‌گو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه ظرفیت‌های تولیدی و گردشگری بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر حائز اهمیت است اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در اشتغال روستایی و گردشگری برخوردار است که این قابلیت‌ها در نمایشگاه عرضه شده است.

وی با بیان اینکه دولت در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری طرح‌های مهمی اجراء کرده است گفت: دولت در سه سال گذشته در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری روستایی اعتبارات قابل توجهی از محل صندوق اشتغال روستایی در اختیار استان‌ها قرار داده که سهم استان بوشهر قابل توجه است.

مدیرکل سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به اینکه عملکرد اشتغال روستایی استان بوشهر در جذب اعتبارات از صندوق یاد شده قابل تقدیر است افزود: استان بوشهر در اجرای طرح‌های اشتغال روستایی موفق عمل کرده به‌گونه‌ای که  از ظرفیت‌های تولیدی روستاها استفاده و زمینه رونق تولید و اشتغال را فراهم کرده است.

منوچهری از انعقاد تفاهم‌نامه معاونت توسعه روستایی با بانک سینا خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر از این ظرفیت برای اشتغال و تولید روستایی در پرداخت تسهیلات کم بهره به روستائیان، توسعه صنایع دستی و اجرای طرح‌های تولیدی روستایی عملکرد موفقی داشته است.

وی، گردشگری دریایی، تولید محصولات کشاورزی، صنایع دستی و صنایع فرآورده‌های کوچک آبزیان و کشاورزی را از جمله ظرفیت‌های استان بوشهر در روستاها دانست و خاطر نشان کرد: به‌زودی از محل تفاهم‌نامه با بانک سینا در نیمه دوم امسال اعتبارات جدیدی به استان بوشهر ابلاغ می‌شود.

مدیرکل سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه بر اساس ظرفیت‌های استان بوشهر طرح‌های مختلف تولیدی و اشتغال‌زایی در روستاهای استان بوشهر اجرا شده است خاطر نشان کرد: طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی در روستاها، بر اساس شناسایی سرمایه‌گذاران و متقاضیان مورد توجه و اجراء قرار می‌گیرد که به این طرح‌ها تسهیلات کم بهره پرداخت می‌شود.

منوچهری  با اشاره به اینکه طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی روستایی مورد حمایت دولت قرار دارد گفت: پرداخت تسهیلات جدید این طرح‌ها با کارمزد 8 درصد نیمه دوم امسال ابلاغ و  پرداخت می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر