پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۱۸۳
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: همزمان با دهه امامت و ولایت و در شب میلاد با سعادت امام هادی (ع) جشن میلاد آن امام همام در هیئت آل یاسین گناوه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، جشن میلاد دهمین اختر تابناک امامت و ولایت امام هادی (ع)  با حضور دلدادگان خاندان رسول الله (ص) و عاشقان ولایت و امامت  همزمان با دهه امامت و ولایت در شب میلاد آن امام همام در هیئت آل یاسین گناوه برگزار شد.

در این آیین معنوی حجت الاسلام ثابت از مبلغین دینی و مذهبی به بیان مطالبی پیرامون زندگانی امام علی النقی (ع) پرداختند و از همه مردم خواستند تا سیره و روش ائمه (ع) را در زندگی خود الگو و سرمشق قرار دهند.

تلاوت قرآن کریم، قرائت زیارت پرفیض و معنوی ال یاسین، مدیحه سرایی و شعر خوانی به مناسبت ایام غدیر و میلاد با سعادت امام علی النقی (ع) از دیگر بخش های این مراسم پرفیض و معنوی بود.

همچنین در این شب نورانی آیین های جشنی در مساجد، تکایا و اماکن مذهبی شهرگناوه برپا و مردم در آستانه عید غدیر میلاد این امام همام را جشن گرفتند.

همچنین در شب گذشته نیز جشن میلاد دهمین امام شیعیان امام هادی (ع) از سوی هیئت انصارالمهدی (عج) در مسجد الغدیر گناوه با حضور پرشور عاشقان ولایت و امامت برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر