پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۲۴۱
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

فکرشهر:  رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان با اعلام این خبر اظهار نمود: یکی از برنامه های کمیته امداد برای افراد تحت حمایت، برگزاری اردوهای شوق زیارت است.

غلامحسین قیطاس خواه با بیان اینکه این اردوها با مشارکت خیرین و نیکوکاران انجام می گیرد ادامه داد:  درطول دهه امامت و ولایت تعداد 40 نفراز مددجویان تحت حمایت زنان سرپرست خانوار (زیارت اولی) به مشهد مقدس اعزام شدند.
قیطاس خواه با اعلام اینکه این برنامه ها به منظور تقویت بنیه های اعتقادی، مذهبی، مسائل آموزشی، تربینی و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی و ترویج سبک های صحیح زندگی دربین افراد تحت حمایت برگزار می گردد افزود: مدت زمان این اردوها 7 روزه بوده و در طول اردو کلاس هایی در زمینه احکام اسلامی و آداب زیارت نیز برگزار می شود.
وی افزود: هزینه اعزام هر نفر زائر به مشهد مقدس مبلغ 4/000/000 ریال بوده که کل هزینه انجام شده بابت این اردو  160/000/000 ریال است.
 وی در پایان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 80 نفر از مددجویان تحت حمایت به اردوی شوق زیارت مشهد مقدس اعزام گردیده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است؛  لذا از افراد خیر و نیکوکار دعوت می شود در این کار معنوی  مشارکت نمایند تا بتوانیم افراد نیازمند بیشتری را که تاکنون به مشهد مقدس نرفته اند به این  سفر معنوی اعزام نمائیم .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر