جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۲۶۲
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

فکرشهر: یک دستگاه خودرو تندرو حامل بار قاچاق در دشتستان، پس از عدم توجه به ایست پلیس و افزایش سرعت خود با ترکیدگی لاستیک واژگون شد و راننده فوت کرد.

به گزارش فکرشهر از پلیس استان بوشهر، این حادثه، بعد از ظهر روز یکشنبه ـ ۲۷ مردادماه ـ بخش کلمه شهرستان دشتستان در حالی رخ داد که در آن، چند دستگاه خودرو تندرو حامل بار قاچاق بدون توجه به دستور ایست واحد گشت انتظامی پاسگاه «کلمه» از توابع شهرستان دشتستان  با سرعت زیاد به راه خود ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش، با اجرای طرح مهار، گشت انتظامی پاسگاه «بوشکان» در سه راهی بوشکان ـ کلمه ـ تنگ ارم مستقر می شود و خودروهای تندرو حامل قاچاق با دیدن گشت پلیس در سه راهی به طرف یک جاده فرعی و خاکی تغییر مسیر می دهند که دو دستگاه خودرو به وسیله پلیس متوقف و به پاسگاه کلمه منتقل می شوند.

ساعتی بعد، دو دستگاه دیگر از این خودروها از جاده خاکی به سمت سه راهی حرکت کرده و بدون توجه به ایست و بازرسی  به سرعت از مقابل پلیس رد می شوند؛ لاستیک یکی از خودروها دچار ترکیدگی شده و پس از طی مسیری ۸ کیلومتری با این وضعیت، خودرو واژگون و راننده فوت می کند.

بر اساس این گزارش، از ابتدای سال جاری تاکنون عامل فوت ۳۰ نفر از شهروندان در حوادث رانندگی خودروهای تندرو حامل قاچاق بوده اند به طوری که رانندگی شتاب زده و پرخطر این خودروها ضمن افزایش ۱۲۰درصدی تلفات رانندگی استان خطرات جانی و مالی فراوانی برای سایر رانندگان را موجب شده است.

پلیس استان در این باره نوشته که اجرای ایست و بازرسی و برخورد با خودروهای تندرو حامل کالای قاچاق در پی درخواست های مکرر مردم و با مجوز مقام قضایی بوده است و انتشار خبرهای غیر مستند و ناصحیح در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی پلیس به سمت این خودور کذب است و انتظار داریم شهروندان فهیم تحت تاثیر شایعات و روایت های غیر صحیح و مغرضانه افراد سودجو قرار نگیرند؛ همچنین، تمام تلاش نیروی انتظامی استان در راستای تامین امنیت و آرامش شهروندان بوده و همراهی و مشارکت فعالانه شهروندان در تامین و حفظ امنیت پایدار را قدردان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر