سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۲۶۶
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: رئیس شورای شهر بوشهر از اتمام آماده‌سازی ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برای میزبانی تیم شاهین شهرداری بوشهر خبر داد و گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی که صورت گرفته عملیات آماده سازی این ورزشگاه تا روز سه شنبه فردا به اتمام می‌رسد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، ابوذر دهدار صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر با تاکید بر فراهم شدن نشاط و شادابی مردم در همه عرصه‌ها اظهار داشت: راهیابی تیم شاهین شهرداری بوشهر یکی از آرزوهای ورزشکاران و ورزش دوستان بوشهری بود که اکنون این مهم محقق شده و باید تمام زیرساخت‌ها برای حضور فعال و مقتدرانه این تیم در رقابت‌های لیگ‌برتر فراهم شود.

وی، ورزشگاه شهید نادر مهدوی را محل میزبانی تیم شاهین شهرداری بوشهر در رقابت‌های لیگ‌برتر دانست و تاکید کرد: با توجه به اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهردر هفته  نخست رقابت‌های فوتبال لیگ‌برتر میزبان تیم سپاهان اصفهان است مشکلات ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر این هفته برطرف می‌شود.

ابوذر دهدار با قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و سایر دستگاه‌ها در تکمیل ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته عملیات آماده سازی این ورزشگاه تا روز سه شنبه فردا به اتمام می‌رسد و در زمینه فروش الکترونیکی بلیط نیز درخواست می‌شود هر چه سریع‌تر این امر نهایی شود.

رئیس شورای بوشهر با بیان اینکه از میدان آزادی تا ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برخی مشکلات وجود دارد تاکید کرد: این مشکلات چهره نازیبایی به این مسیر که محل عبور تماشاگران است داده که از واحد عمرانی، سازمان پسماند و فضای سبز شهرداری بوشهر در خواست می‌شود اقدامات لازم برای آماده سازی مسیر انجام دهند.

وی با تاکید بر توجه به روشنایی در مسیر تصریح کرد:با توجه به برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در شب، از مدیریت برق استان بوشهر درخواست می‌شود در زمینه روشنایی مسیر میدان آزادی تا ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر اقدامات لازم انجام دهد.

دهدار در پایان با قدردانی از زحمات کادر فنی و بازیکنان پر تلاش تیم شاهین گفت: ان‌شالله با حمایت هواداران پرشور شاهین شهرداری بوشهر در بازی با سپاهان اصفهان که در تمام نیز بازی‌ها تدوام دارد شاهد کسب نتایج بسیار خوب این تیم در لیگ برتر باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر