سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۲۶۷
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: استاندار بوشهر به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن با ۲ آزاده دوران دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در دیدار با محمدباقر رنجبر بوشهری و بهروز قهرمانلو ۲ آزاده هشت سال دفاع مقدس گفت:: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و دلاوری جانبازان و آزادگان توانست در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی  و حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را هم به دشمنان ندهد.

وی افزود: امروز پیشرفت های روز افزون میهن اسلامی نیز مرهون خون پاک شهدا و جانبازی و دلاوری جانبازان و آزادگان است که در راه اعتلای ایران جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

گراوند یادآور شد: در این ارتباط تکریم خانواده‌های جانبازان، ایثارگران و آزادگان وظیفه همه مسئولان و مدیران اجرایی است و باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

محمد باقر رنجبر بوشهری دوم فروردین ماه سال ۱۳۶۱ به اسارت دشمن بعثی درآمد و ۲۵ مردادماه ۱۳۶۹ پس از تحمل ۸ سال و ۴ ماه اسارت به میهن اسلامی بازگشت.

همچنین بهروز قهرمانلو در تاریخ نهم آبان‌ماه ۱۳۵۹ اسیر شده و پس از ۹ سال و ۹ ماه اسارت اول شهریورماه ۱۳۶۹ از زندان رژیم بعثی آزاد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر