پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۲۶۸
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

فکرشهر: فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: به منظور اجرای مسئولیت های اجتماعی و پاسخگویی در مسائل مختلف امنیتی، اقتصادی، سیاسی و کارگری استقرار دفتر نمایندگی نفت و گاز در مرکز این شهرستان ضروری است.

به گزارش فکرشهر، عبدالامیر قاسمی روز دوشنبه در نشست با مسئولان وزارت نفت افزود: باتوجه به اینکه شهرستان دیلم از گذشته تاکنون علاوه بر قرارگرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب، هم مرز بودن با سه استان و برخورداری از ظرفیت‌های گردشگری، تجارت، صیادی و کشاورزی، تاسیسات مهم نفت و گاز، ۲۷۰ حلقه چاه و  تلمبه خانه گوره به عنوان قلب نفت ایران و دارای  اهمیت بالایی است که باید به آن نگاه خاص شود.

وی اضافه کرد: امروز نیاز است  شرکت های نفتی منطقه در جذب نیروهای بومی تحصیلکرده، متخصص و با دانش  و حمایت از حوزه های ورزشی، بهداشتی و دیگر خدمات و تعهدات اجتماعی در شهرستان دلیم بیشتر و بهتر اقدام کنند.

فرماندار دیلم مردم این منطقه را حافظان اصلی تاسیسات نفتی دانست و اظهار داشت: برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ناگوار و امدادرسانی بموقع شهرستان در شرایط بحران به مناظق نفت و گاز  باید تعاملات و هماهنگی‌ها بهتر  شود.

قاسمی ادامه داد: برای برقراری امنیت بیشتر این سرمایه ملی باید طرح های امنیتی، حفاظتی، پایش‌های تصویری و مانورهای لازم در این منطقه افزایش یابد.

فرماندار دیلم  گفت: در برهه کنونی همه ما مسئولان با وظایف گوناگون در جهت یک هدف مقدس که خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت کشور گام بر می‌داریم، باید خود را در مقابل خواسته های جامعه مسئول بدانیم.

در این نشست معاون مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی نفت و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حضور داشتند.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر و در جوار تاسیسات مهم نفتی کشور قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر