سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۲۹۰
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

فکرشهر:  در راستای محرومیت زدایی و خدمت‌رسانی به روستاها و مناطق دورافتاده از اول سال تاکنون ۱۱۰ گروه جهادی برای ارائه خدمات آموزشی، پزشکی، عمرانی و کشاورزی به مناطق محروم استان بوشهر اعزام شدند

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: در هر گروه جهادی حداقل ۳۵ و حداکثر ۵۰ نفر عضو هستند که در سه بازه زمانی نوروز، تابستان و تعطیلات بین دو ترم جهادگران به مناطق هدف اعزام می‌شوند.

سرهنگ دوم پاسدار ذوالفقار عباسی‌فر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اردوهای جهادی بهترین فرصت و زمینه برای خودباوری جوانان و گسترش فرهنگ کار برای روستاها و بهترین زمینه برای ایجاد خوشبینی و امیدواری برای نظام است.

وی بیان کرد: رویکرد مجموعه بسیج در گروه‌های جهادی اعتلای این گروه‌هاست و افراد با شناسایی مشکلات زیربنایی متناسب با نیاز در روستاها و مناطق محروم حاضر می‌شوند.

عباسی‌فر اضافه کرد: افزون بر گروه‌های جهادی ۴۵۰ گروه جهادی محله محور نیز در استان بوشهر در راستای خدمت‌رسانی به محرومان فعالیت دارند.

وی یادآور شد: در سال جاری ۷۰۶ طرح کوچک زود بازده و عام‌المنفعه که بیش از ۶۰ درصد آن‌ها ساخت  مسکن مددجویی ۵۰ متری است با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان در مناطق کم برخوردار در حال ساخت است.

عباسی‌فر افزود: در زمان حاضر ۳۷۷ واحد مسکونی در مناطق محروم استان در دست ساخت است که از این تعداد ۲۰۰ واحد تکمیل و آماده تحویل به متقاضیان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر