جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۳۳۳
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست آموزشی-توجیهی تهیه و ابلاغ بسته انتظارات از مدارس مستند به برنامه اجرایی سند تحول بنیادین اظهار داشت: برنامه عملیاتی آموزش و پرورش استان در پروسه یک ماهه ویرایش، جمع بندی و تدوین و به وزارت متبوع ارسال شد.

به گزارش فکرشهر از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامحسین حسینی تصریح کرد: سند تحول بنیادین تنها سند علمی کشور است که تاکید همه ارکان نظام را داراست و در آموزش و پرورش لازم الاجراست.

وی با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در طول برنامه ششم توسعه، از سوی مجلس، دولت و وزارت آموزش و پرورش راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان بوشهر تعیین شده است اظهار داشت: سند تحول بنیادین اولویت اصلی آموزش و پرورش استان در سال جاری است.

حسینی به 196 برنامه تدوین شده در آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: همه برنامه های اجرایی استان مبتنی بر اهداف سند تحول بنیادین و برنامه وزارت در سال 98 تنظیم خواهد شد که در همین راستا به زودی یک بسته راهنمای عمل در قالب «انتظارات از مدرسه» به واحدهای آموزشی ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: مناطق آموزشی همه برنامه ها را به صورت تجمیعی و دوره ای به مدارس ارسال خواهند کرد و هیچ برنامه ای نباید به صورت معاونتی و تفکیکی به مدارس ابلاغ شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه باید به همه ابعاد رشدی دانش آموزان در دوره های مختلف توجه شود یادآور شد: مدرسه محوری از تاکیدات اصلی سند تحول بنیادین است و تنظیم برنامه باید در این زمینه صورت گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: اجرایی کردن سند و گرفتن بازخوردهای آن در راستای اجرای مطلوب برنامه عملیاتی و سند تحول بنیادین مورد توجه روسای آموزش و پرورش مناطق استان باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر